Lille blød bule i bagsmækken
Fra : Kim Jensen

Dato : 11-03-05 16:21

Jeg har været lidt uheldig at få lavet en lille blød bule i min bagsmæk på
Peugeoten 307
bulen går indad. og er på størrelse med en 25øre.
Kan man være heldig selv at presse den ud igen indefra eller har nogen
erfaring med hvordan man ellers kan gøre. Lakken har ikke taget skade. Men
det er lidt ærgeligt hver gang jeg går over til bilen, så skinner den i
øjene
mvh Kim

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-03-05 18:03

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man være heldig selv at presse den ud igen indefra eller har nogen
> erfaring med hvordan man ellers kan gøre. Lakken har ikke taget skade.

Ikke presse men suge, med en sugekop fra fx. en notes-holder el. noget
legetøj, har selv fjernet flere Bilka-buler på den måde. Lun lakken med en
hårtørrer først, så den bliver blødere, og spyt evt. på koppen, så den
hænger bedre i. Du kan også betale dig fra det ved fx. "bulemanden" el.
Chipsaway.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 11-03-05 21:26

Kig evt. på www.NoPaint.dk

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-03-05 08:53

Kim Jensen wrote:
> [...]
> erfaring med hvordan man ellers kan gøre. Lakken har ikke taget
> skade. Men det er lidt ærgeligt hver gang jeg går over til bilen, så

Hvis du ikke har prøvet den slags før, så vil jeg fraråde dig selv at
begynde at rette den, du risikerer at det bliver endnu værre bagefter.
Der findes mange værksteder rundt om i landet, som kan klare den slags uden
at skulle lakere.
Tjek f.eks.:
www.ridserilakken.dk
hvor du kan sende en forespørgsel, til 3 værksteder i din nærhed og som så
vender tilbage med et tilbud.
Husk at jo mere dokumentation (billeder og lignende) du sender med, des mere
nøjagtigt kan de give tilbuddet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer