V: opel vectra
Fra : jenny og søren

Dato : 09-03-05 22:00

Hej NG

jeg håber at i vil hjælpe mig og "sviger" da hans bil nok ikke kan gå igenem
syn en gang mere..
og bilen er :

Opel Vectra 1991
1,6
177000
Træk
vinter + sommerdæk
motor + transmission er i perfekt stand.

også det lidt værre :
bagbroen
bremserør
1 dør
er ramt af rust = skal udskiftes

hvad kan en sådan være værd ???

+ er der nogen der kender nogen der kunne være interresseret

mvh

Søren & Co

Fra : Mogens

Dato : 09-03-05 22:57

On Wed, 9 Mar 2005 22:00:04 +0100, "jenny og søren"
<jennyogsoren@mail.dk> wrote:

> [...]
>også det lidt værre :
>bagbroen, bremserør, 1 dør, er ramt af rust = skal udskiftes

En Opel af dén årgang, uden syn og med rust er motorens samt
gearkassens samlede pris værd...

Mvh Mogens

Fra : Bjørn

Dato : 10-03-05 08:02

"Mogens" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> En Opel af dén årgang, uden syn og med rust er motorens samt
> gearkassens samlede pris værd...

Noget i den retning - 4-5000 kroner vil være en god pris for bilen solgt til
reservedele.

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra A CDX '94 - 2.5i V6 24v

Fra : Karsten Andersen

Dato : 10-03-05 11:05

Thu, 10 Mar 2005 08:01:32 +0100, skrev "Bjørn"
<bjornnorgaardsweb.dk>, på 27 linier, i
<422ff021$0$752$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

Meget god pris

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Martin

Dato : 10-03-05 21:39

Hej

Jeg gav 10K i efteråret for en 1,6i årgang '93 med 250K på klokken. Den er i
meget pæn stand og ingen rust takket være antirust behandling. Prisen var en
familiehandel, men det samme som en forhandler ville give. I øvrigt "lovede"
sælgers mekaniker at skidtet stryger igennem syn uden problemer til foråret

Martin