Så blev det min tur!!!
Fra : Claus Smith

Dato : 09-03-05 07:36

Min stakkels Volvo 440 blev igår eftermiddags taget bagfra af en Toyota
Corolla.

Heldigvis har jeg trækkrog på min bil, så de ydre skader er begrænset til et
løsthængende strømstik samt en løsthængende kofanger, men bilen ryger på
værkstedet idag til kontrol.

Men Toyota'en fik et hak i tuden.....egentlig vildt hvad der skete med den
når man tænker på at jeg holdt stille ved et fodgængerfelt og han ramte mig
med ca. 35 km/t, men som brandmand har jeg snart set det en del gange og tit
tænk på at godt det ikke var mig som blev ramt bagfra.....indtil igår.

Så bortset fra en helvedes hovedpine og ondt i nakken, så går det hele jo
meget godt.

Fortsat god dag til jer andre.

Claus Smith - 4690 Haslev

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-03-05 08:01

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Min stakkels Volvo 440 blev igår eftermiddags taget bagfra af en Toyota
> Corolla.

Surt!

> Heldigvis har jeg trækkrog på min bil, så de ydre skader er begrænset til
> et løsthængende strømstik samt en løsthængende kofanger, men bilen ryger
> på værkstedet idag til kontrol.

Smart. Jeg hørte om en SAAB 900 som blev ramt bagfra; den havde også
trækkrog, og tilsyneladende ingen skader. Helt til et værksted kontrollerede
den, og fant skader for 12.000,-...

--
Michael Nielsen

www.mercefreaken.com

Fra : Claus Smith

Dato : 09-03-05 08:17

> Smart. Jeg hørte om en SAAB 900 som blev ramt bagfra; den havde også
> trækkrog, og tilsyneladende ingen skader. Helt til et værksted
> kontrollerede den, og fant skader for 12.000,-...

Lige præcis......håber ikke at der er sket alt for meget.....en årgang 91 er
nok ikke i så høj kurs i disse moderne tider.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 09:28

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| Lige præcis......håber ikke at der er sket alt for meget.....en årgang 91
er
| nok ikke i så høj kurs i disse moderne tider.

En jyde-krog ødelægger den stødabsorberende-zone bag i bilen. En bil kan
købes for penge, det kan din ryg ikke :((.

Fra : Sune

Dato : 09-03-05 08:31

"Michael Nielsen" <benzito@online.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> trækkrog, og tilsyneladende ingen skader. Helt til et værksted
> kontrollerede den, og fant skader for 12.000,-...

Præcis samme her. Blev påkørt bagfra af en der sad og SMS'ede. Næsten ingen
synlige skader, men alligevel skader for 14.000.
Volvoen der påkørte mig, havde store skader på fronten. En trækkrog er en
god ting

Kontrol på værkstedet er altid en god ting.

vh Sune

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-03-05 08:31

> [...]

> tænk på at godt det ikke var mig som blev ramt bagfra.....indtil igår.
>
> Så bortset fra en helvedes hovedpine og ondt i nakken, så går det hele jo

Smut lige forbi lægen idag, og få et stykke papir på din nakkeskade.

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync

Fra : Claus Smith

Dato : 09-03-05 08:33

> Smut lige forbi lægen idag, og få et stykke papir på din nakkeskade.

kørte på skadestuen igår med det samme og fik taget røntgenbilleder, så jeg
er garderet hvis der skulle komme noget senere.

Claus

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-03-05 08:51

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev

> kørte på skadestuen igår med det samme og fik taget røntgenbilleder, så
jeg
> er garderet hvis der skulle komme noget senere.

Lige min pointe.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-03-05 11:38

Claus Smith skrev:
> kørte på skadestuen igår med det samme og fik taget røntgenbilleder, så jeg
> er garderet hvis der skulle komme noget senere.

Tag lige en snak med din læge også.

Et piskesmeld kan ikke ses på røntgenbilleder.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Claus Smith

Dato : 09-03-05 13:55

Tag lige en snak med din læge også.

Et piskesmeld kan ikke ses på røntgenbilleder.

Det vil jeg da gøre, så jeg er helt sikker hvis der senere skulle opstå
noget.

Claus

Fra : JJ

Dato : 09-03-05 08:55

> [...]
et
> løsthængende strømstik samt en løsthængende kofanger, men bilen ryger på

Husk lige en træk krog er monteret under bilen, og trykket bliver ført
videre ind under bilen, ergo, kan du nu have en skæv undervogn. Men hvis et
værksted checker det er det nok ok.

vh
jeppe

Fra : Claus Smith

Dato : 14-03-05 09:41

Modpartens Toyota blev skadet for 50 kilo, så nu afventer jeg så min Volvo's
dom.

Claus

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-03-05 10:24

Mon, 14 Mar 2005 09:41:06 +0100, skrev Claus Smith, på 7 linier, i
<42354e65$0$22679$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, :

>Modpartens Toyota blev skadet for 50 kilo, så nu afventer jeg så min Volvo's
>dom.
>
>Claus

Gæt under det halve

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Claus Smith

Dato : 14-03-05 17:13

> Gæt under det halve

Ifølge Volvo så skulle min vognbund være så stærk at den ikke skulle kunne
lide overlast ved sådan et sammenstød ved den lave hastighed, men
selvfølgelig kunne man være uheldig fik jeg oplyst ved samme forbindelse.

Så hvis jeg kan nøjes med en ny kofanger, et nyt strømstik på trækket samt
lidt maling, så ville det da være perfekt...så jeg kan få min bil hjem igen
hurtigt

Men lad os nu se hvad der sker.....

Claus

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-03-05 10:35

Claus Smith wrote:
> Modpartens Toyota blev skadet for 50 kilo, så nu afventer jeg så min Volvo's
> dom.

Hvorfor får du det at vide hvis det ikke er dig der skal betale??

Mvh
Roberto

Fra : Claus Smith

Dato : 14-03-05 17:11

> Hvorfor får du det at vide hvis det ikke er dig der skal betale??

Ham, som ramte op bag i mig, ringede forleden og skulle bruge nogle
oplysnnger fra mig og i den forbindelse fik jeg det at vide.

Claus