Lidt motorvejs film...
Fra : Flemming

Dato : 08-03-05 21:41

http://stream.2003.02.garnierprojects.com/geenstijl/enzo_lambo_edited.wmv

Beskrivelse:
You gotta watch this video, 2 students got to borrow a Ferrari enzo, and a
Lamborghini for a day. In this 15 minutes long video you see how they make
the Dutch motorways unsafe

--
Mvh. Flemming

Fra : BJ

Dato : 08-03-05 21:46

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Lamborghini for a day. In this 15 minutes long video you see how they make

Ypperligt ... når man betænker Holland har samme hastighedsbegrænsninger som
os mv.

--
Bjørn J.

Fra : Thomas H.

Dato : 09-03-05 00:19

> [...]
> Lamborghini for a day. In this 15 minutes long video you see how they make

....Det er ikke fair ...der er IKKE fair !!!! - Næste gang burde de i hvert
fald nok låne en bedre kameramand, lave nogle flottere grabs, og have
kommentarer fra en der ikke lyder som Pim de Keysergracht !!!

Fra : Lars Ehlers

Dato : 09-03-05 00:43

On Wed, 9 Mar 2005 00:19:17 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>...Det er ikke fair ...der er IKKE fair !!!! - Næste gang burde de i hvert
>fald nok låne en bedre kameramand, lave nogle flottere grabs, og have
>kommentarer fra en der ikke lyder som Pim de Keysergracht !!!

Og tage bilen ind i Tyskland og finde en god strækning at fyre den af
på!!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 00:50

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og tage bilen ind i Tyskland og finde en god strækning at fyre den af
> på!!

Bemærkelsesværdigt de ikke nåede og blive nappet af policen.

De sorte firkanter man kan se hænge i galger over motorvejen, indeholder i
mange tilfælde kameraer.

De har været heldige, ingen har kigget på skærmen eller også har de været
ude af drift.

De er ellers uhyre effektive, jeg har selv prøvet dem, dog ikke i
forbindelse med hastighedsoverskridelse, men fordi jeg kørte i kø og
samtidig havde et kort bredt ud foran mig.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 08:15

| De er ellers uhyre effektive, jeg har selv prøvet dem, dog ikke i
| forbindelse med hastighedsoverskridelse, men fordi jeg kørte i kø og
| samtidig havde et kort bredt ud foran mig.

Hvad lød "dommen" på?.

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 12:00

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad lød "dommen" på?.

Oplevelsen var nu meget morsom/underlig.

Ind mod Amsterdam kørte jeg i en trerækkers yderst kompakt kø.

Ud af det blå ser jeg pludselig en Volvo Stationcar T5 i hollandsk
politiudgave køre op på siden af mig.

Politimanden i passagersædet vinker vildt gestikulerende til mig og det vare
et par sekunder inden jeg fatter, hvad han mener (vi kører stop and go).

Da jeg fjerner kortet vinker han smilende og ryster sin knyttede næve for
jeg tro da, han har opdaget jeg er dansk.

I et nu er han væk igen, hvordan pokker han så fandt plads.

Jeg kørte i den hedengangne Opel Omega Van og de danske gule plader kunne i
farten godt forveksles med hollandske.

Så jeg slap for videre tiltale.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 12:11

---SNIP---

| Så jeg slap for videre tiltale.

Eller oss' ville de bare have dig til at koncentrere dig om
"omgivelserne".

Fra : martin

Dato : 09-03-05 10:51

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message
> [...]
> Lamborghini for a day. In this 15 minutes long video you see how they make

Det undrer mig at de ikke, laver en "topfart" med Enzo'en, den er da rimelig
kvik.
hvis man holder for rødt ved folehaven, på vej ud på motorvejen.
så kan man sagtens nå 290 inden man skal af ved den første afkørsel (
avedøre havnevej ).

Martin

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 12:01

"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> hvis man holder for rødt ved folehaven, på vej ud på motorvejen.
> så kan man sagtens nå 290 inden man skal af ved den første afkørsel (

Det siger kameragutten også de når, på vej ud på en af
motorvejsstrækningerne.

--
Bjørn J.

Fra : Thomas H.

Dato : 09-03-05 11:39

> [...]

> hvis man holder for rødt ved folehaven, på vej ud på motorvejen.
> så kan man sagtens nå 290 inden man skal af ved den første afkørsel (

Hehe, det lyder som om du kender en Ferrari-mekaniker?
....men ja, McLaren F1 når 285 på 1 km, og der er ca. 1,8 km der hvor du
snakker om, så det burde en Enzo også kunne

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 10-03-05 23:36

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> [...]
> ...men ja, McLaren F1 når 285 på 1 km, og der er ca. 1,8 km der hvor du
> snakker om, så det burde en Enzo også kunne

hehe, en honda blackbird når 240 under hvidovrevej, og så har den ikke
engang fået fuld hane

men hvor langt er der så fra lyskrydset til under broen hvidovre? 1 km?
tror at F1'eren sikkert har hægtet blackbirden af ved avedøre afkørslen :-/

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut