Kun for de "svenskofile".
Fra : BJ

Dato : 08-03-05 17:08

Sverige har som altid en løsning og et svar på alle problemer:

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=2931458/

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 08-03-05 17:45

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Sverige har som altid en løsning og et svar på alle problemer:
>
>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=2931458/

Det erj o også deres internationale kampdag idag, så lidt medvind skal
de vel have i medierne
- og nej, det er ikke svenskernes kampdag ...

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-03-05 23:06

AAAARRRGGGHHH Skjul denne artikkel, min lille Frk ville smovse sig i den
slags gylle som brunsovs og en flok sønderjyske truckere.
Damn godt de svenske aviser ikke har fået Nys om denne "påstand" for hvis
nogen kører vildt er det den "lille" dame kan jeg love jer...

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : phk

Dato : 09-03-05 17:16

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=2931458/

> Rapporten konkluderer, at en stor gruppe mandlige bilister
> tager en større risiko i trafikken end kvindelige bilister. Blandt
> eksemplerne på mænds risikobetonede adfærd nævnes overhalingsulykker med
> dødelig udgang, hvor det som regel er mænd, der fører bilen

Og hvilket køn er det så der kører i den overhalede bil - som der indirekte
er skyld i ulykken fordi de kører som en søndagsbilist?

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 17:16

KLIP

> Og hvilket køn er det så der kører i den overhalede bil - som der
> indirekte er skyld i ulykken fordi de kører som en søndagsbilist?

Fortæl, fortæl..?

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 09-03-05 19:08

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Og hvilket køn er det så der kører i den overhalede bil - som der indirekte
>er skyld i ulykken fordi de kører som en søndagsbilist?

Det er simpelthen noget ævl at påstå at den der bliver overhalet fordi
vedkommende kører søndagskørsel er skyld i den ulykke som den hurtige
ramler ind i.
Hvis du mener det giver mening, så er vi alle indirekte skyld i alle
ulykker der sker i nærheden af os og med trafikanter der har været i
nærheden af os samme dag. Det kan jo være at en af dem er blevet
ophidset over farven på din bil og dermed er du indirekte skyld i at
han senere med fråden stående ud af kæften banker over for rødt og
jorder en dagplejemor med 6 unger i klapvognen.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/