Corolla årgang 1986
Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-03-05 18:14

Hej,

Vor bil nummer 2 er en Corolla årgang 1986. Den har vi store problemer med
om morgenen når det fryser.

Selv om vi lægget er dug (sølv) (købt i en billist forretning) så iser
(film) ruden alligevel til i løbet af de første par minutter vi kører. Alle
andre ruder er også meget isede.

Der meget meget lang tid inden ruder er afisede selvom vi bruger blæseren -
det er som om den ikke rigtig virker.......ihvertilfælde ikke som på en ny
bil

Hvad kan vi gøre for at afhjælpe det problem.......der går ca 10. km´s
kørsel føren det det er blevet meget bedre. Kan man sprøjte noget
isforhundrede på eller?

Tak for svar på forhånd.

Torben Brøndum

Fra : Basil

Dato : 07-03-05 18:18

Torben Brøndum wrote:
> [...]
>
> Hvad kan vi gøre for at afhjælpe det problem.......der går ca 10. km´s
> kørsel føren det det er blevet meget bedre. Kan man sprøjte noget

Den er sikkert temmelig fugtig indeni.
Fuld skrue på varmen ned mod fødderne, åbne vinduer og køre en laaaang tur
hjælper sikkert.
Du skal dog prøve at lokalisere hullet, og tjek lige om dine tæpper er
pladdervåde helt nede ved karroseripladen.
Kai

Fra : Sp@cey

Dato : 08-03-05 07:25

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan vi gøre for at afhjælpe det problem.......der går ca 10. km´s
> kørsel føren det det er blevet meget bedre. Kan man sprøjte noget

Du kunne jo prøve at starte den noget tidligere....
Japanere og italienere kan IKKE tø ruder....Fact.

Kenneth

Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-03-05 10:04

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> wrote in message

> Du kunne jo prøve at starte den noget tidligere....
> Japanere og italienere kan IKKE tø ruder....Fact.

Ok - det har vi prøvet

Men i et villakvarter med en gammel Corolla der kører "flere tusinde"
omdrejninger når den startes........er
ikke så godt kl. 06.00

Er det muligt at sprøjte noget isforhindrende på ruderne ?

Torben Brøndum

Fra : Basil

Dato : 08-03-05 14:45

Sp@cey wrote:
> "Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo prøve at starte den noget tidligere....
> Japanere og italienere kan IKKE tø ruder....Fact.
>
> Kenneth

Det må du ikke sige højt, for så kan min Liana-lynafiser (del selv ordet som
i lyster ) da vist ej stamme fra Solens Rige.
Kai