Off-road træf / stævne
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 19:16

Var lige en tur i Frederikshavn her i eftermiddag.

Det vrimlede med alskens off.roadere af forskellige mærker i det sydgående
motorvejsspor.
Det så ud til at være hard-core off-roadere da stort set alle havde snorkler
og meget høj frihøjde, en del af dem var i kosmetisk dårlig stand, hvilket
tyder på at de bliver "brugt".

Har der været et træf/stævne et sted i Nordjylland i denne week-end?

--
/Claus

Meget snart i ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Leonard

Dato : 06-03-05 19:54

www.jp.dk har et link til en video fra et træf i Blokhus.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 20:20

> www.jp.dk har et link til en video fra et træf i Blokhus.

Nemli' ja' det var garantrisse dem jeg så.
Man skulle have været ude at kigge.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-03-05 20:26

Leonard wrote:

> www.jp.dk har et link til en video fra et træf i Blokhus.

Æv. Virker ikke her...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-05 00:16

meddelelse news:422b58e9$0$29281$14726298@news.sunsite.dk...

> Æv. Virker ikke her...

Virkede heller ikke første gang her,
men efter en genstart af maskinen, så kunne jeg se den lange Hummer.

Hvad er der mon brugt til ramme der?
Et par jernbaneskinner?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 07-03-05 21:43

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote:

>Æv. Virker ikke her...

Næh, jeg måtte også have fat i den bærbare, den stationære har nogle
problemer mednogle videoklip, selvom begge maskiner umiddelbart er
opdateret ens - Bill Gates veje er aldrig ens ...

Der er en del biler med på grønne plader, det må være nordmænd, men
hvor er den lange Hummer fra?

Og klippet slutter med en ældre VW T3 Transporter Syncro, der faktisk
klarer en opkørsel ret pænt (synes jeg der har et klap forstand på
offroadkørsel)
Men når jeg ser det, så tænker jeg at jeg også kunne være med i min T4
Syncro ...

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 07-03-05 23:07

On Mon, 07 Mar 2005 21:42:58 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

> [...]
>offroadkørsel)
>Men når jeg ser det, så tænker jeg at jeg også kunne være med i min T4

Nu er den gamle Syncro også lidt mere terrængående end den nye, men
det skulle nok være muligt at køre turen i en T4 Syncro.

Det vil dog nok knibe ved Uggerby Å, men jeg har ikke snorkel på, så
der skal jeg heller ikke have Land-Rover'en ud og så ved den sidste
høfte før Skagen. Ved Uggerby Å kører man bare op på hovedvejen og så
ned på stranden igen ved Tversted og høften, tja sidst jeg var på
strandtur med Land-Rover Klubben fik vi en Freelander over og den er
vist ikke meget højere end en Syncro, det tog godt nok en halvtimes
graven sand op på høften, men den kom over uden skader eller grimme
lyde.

Du skal dog ikke tage turen selv, det er træls at sidde fast i
vandkanten, når tidevandet er stigende....

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Leonard

Dato : 08-03-05 09:20

Morten From Søndergaard <from@nospam.dk> wrote:

>Du skal dog ikke tage turen selv, det er træls at sidde fast i
>vandkanten, når tidevandet er stigende....

Årh, pjat, så kører jeg da bare liften ud, spænder et tov i min
kørestol og trækker bilen fri

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-05 12:09

> Årh, pjat, så kører jeg da bare liften ud, spænder et tov i min
> kørestol og trækker bilen fri

HeHe det er humor

Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-03-05 20:21

Claus Petersen wrote:
> Har der været et træf/stævne et sted i Nordjylland i denne week-end?

Yes...

Vi mødtes på stranden ved Blokhus lørdag, fest lørdag aften, fra løkken i
kollone til Hirtshals og til Skagen på stranden...

Behøves jeg sige, at min bil fik brug for 4x4 og snorkel...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-05 00:13

meddelelse news:422b57cd$0$29271$14726298@news.sunsite.dk...

> Behøves jeg sige, at min bil fik brug for 4x4 og snorkel...

Var det da din, der skulle have efterspændt kofangeren foran?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-03-05 07:04

Uffe Bærentsen wrote:
> Var det da din, der skulle have efterspændt kofangeren foran?

Niks.

Fra : Grønne

Dato : 07-03-05 20:52

> Yes...