Renault Scénic 2,0 RXE og Campingvogn
Fra : Dirk

Dato : 06-03-05 16:18

Hej Gruppe

har lige købt en Renault scenic 2.0 RXE, og opdager nu at den kun må trække
1000 kg total med påløbsbremse.
Dette er et monster problem, da jeg har en middelstor campingvogn, jeg skal
trække med denne.
Derfor er jeg meget interesseret, i at høre om der er nogen i gruppen, der
ved om man kan få vejet totalvægten (for træk)
op til f.eks 1300 kg, da bilen både har størrelse og motor til at trække en
sådan størrelse.
Håber på hurtigt svar...........

Dirk

Fra : phk

Dato : 06-03-05 19:27

"Dirk" <dlo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved om man kan få vejet totalvægten (for træk)
> op til f.eks 1300 kg, da bilen både har størrelse og motor til at trække

Det ved de garanteret mere om i dk.fritid.camping selv om det var indlysende
at spørge her :)

Men franske biler er verdensberømte for ikke at må slæbe så meget.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Dirk

Dato : 06-03-05 19:41

God Idé Per
Har hermed oprettet samme ? på den side