køb af bil - gule plader - forslag???
Fra : Lone

Dato : 03-03-05 16:01

hejsa

kan jeg få lidt hjælp af Jer eksperter her i gruppen?

Hvad skal jeg købe??? Jeg vil have:

aut.gear
udstyr - el-spejle/el-varme i sæder/ etc etc
gule plader på grund af prisen
gerne 4wd
en bil der er komfortabel og ligger godt på vejen
gerne diesel

håber I kan komme med lidt forslag - har kigget lidt på Honda Shuttle og VW
Frontera - men har set at Fronteraen ligger højt på fejl% - gider ikke ha en
bil der hele tiden skal på værksted......

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-03-05 16:26

> Hvad skal jeg købe??? Jeg vil have:

Frontera er en skod-bil.

Køb hellere:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=4248&car_art=0

For en lidt billigere pris..:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5640

Eller en lidt dyrere pris:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=267

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 16:50

> Frontera er en skod-bil.

Og iøvrigt ikke en VW, men en Opel :)

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-03-05 17:17

> Og iøvrigt ikke en VW, men en Opel :)

Jep - men en skodbil.

/Jan W Nielsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 03-03-05 17:03

Jan W Nielsen wrote:

> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=267

Fås den på gule plader? Kan man overhovedet købe en Audi med det?

Ole Thomsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-05 08:12

Jan W Nielsen wrote:
> Køb hellere:

> [...]

Du glemte...:
http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5894

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Lone

Dato : 04-03-05 09:59

meddelelse news:42280a00$0$29271$14726298@news.sunsite.dk...
> Du glemte...:
> [...]

hehe - så skal det da være på hvide plader når jeg vinder i Lotto
altså...........

ellers fed dyt!

Fra : Henning

Dato : 03-03-05 17:06

On Thu, 3 Mar 2005 16:01:26 +0100, "Lone"
<lonekyhl"fjerndette"@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Frontera - men har set at Fronteraen ligger højt på fejl% - gider ikke ha en
>bil der hele tiden skal på værksted......

Køb Ekstra Bladet i dag, torsdag, der er et 20 siders tillæg til dit
spørgsmål. Ford har lavet en ny lækker model, eneste kritik er at den
kun kan fåes i benzin.
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Lone

Dato : 03-03-05 17:29

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> Køb Ekstra Bladet i dag, torsdag, der er et 20 siders tillæg til dit
> spørgsmål. Ford har lavet en ny lækker model, eneste kritik er at den

nu kommer jeg ikke lige forbi og kan købe ekstrabladet i dag - har kigget på
deres webside men kan ikke finde noget om tillægget

Fra : Thomas

Dato : 03-03-05 19:29

> Hvad skal jeg købe??? Jeg vil have:

Seat Altea 2,0 TDI DSG (aut. gear):
http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5659

Den koster 191.712 kr. inkl. moms/160.000 kr. ekskl. moms:
http://www.seat.dk/pdf/pdf/alteavanpriser.pdf

.... den har alt det udstyr du krævet, den har dog ikke 4-hjulstræk som du
gerne vil have. Det er en helt ny model der ikke en gang er 1 år gammel.

--
Thomas Krath

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 22:42

> Seat Altea 2,0 TDI DSG (aut. gear):
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=5659
>
> Den koster 191.712 kr. inkl. moms/160.000 kr. ekskl. moms:
> http://www.seat.dk/pdf/pdf/alteavanpriser.pdf

Vær opmærsom på at den er strippet for sikkerhedsudsyr i gulplade
versionen - f.eks. sideairbags.

Med venlig hilsen

Rune.