Billig bilvask i Vejle..?
Fra : CNS

Dato : 27-02-05 18:49

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen servicestationer i Vejle der har
en billig bilvask, eller nogen der kører med noget kampagne-halløj p.t. ...
synes de 50-60 kr. de fleste skal have for en billig-vask er for meget...

/Christian

Fra : BJ

Dato : 27-02-05 18:54

"CNS" <cns@FJERNDETTEosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> har en billig bilvask, eller nogen der kører med noget kampagne-halløj
> p.t. ... synes de 50-60 kr. de fleste skal have for en billig-vask er for

Vent til efter kl. 21:00.

Så har både Shell og Statoil på Horsensvej samtlige vaskeprogrammer til ½
pris.

Så en "guldguldvask" koster kun lidt over 60 kr...;)

--
Bjørn J.

Fra : CNS

Dato : 27-02-05 21:09

> Vent til efter kl. 21:00.
>
> Så har både Shell og Statoil på Horsensvej samtlige vaskeprogrammer til ½
> pris.
>
> Så en "guldguldvask" koster kun lidt over 60 kr...;)

okay.. det er generelt at det er efter kl. 21 at de har dette tilbud...

http://www.statoildetailhandel.dk/FrontServlet?s=sdh&state=sdh_dynamic&viewid=category_carwash_programs_and_prices

- men så må jeg jo nok tage derop ... en 50'er for en guldvask hos statoil
er da til at overkomme! :)

/Christian

Fra : BJ

Dato : 27-02-05 21:14

"CNS" <cns@FJERNDETTEosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> - men så må jeg jo nok tage derop ... en 50'er for en guldvask hos statoil
> er da til at overkomme! :)

Jeg har gjort det nu i årevis..;)

Der er lidt delte meninger, i hard_core_kredse, om enten Shells eller
Statoils vaskeanlæg er det bedste.

Jeg kigger nu mest på køens længde som sagtens kan være anseelig efter
21:00.

Dog foretrækker jeg Statoils, da en evt. kortrabat også fratrækkes selve
tilbudet.

Det kan gå hen og blive en ret billig vognvask..

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 19:10

> [...]
> har en billig bilvask, eller nogen der kører med noget kampagne-halløj
> p.t. ... synes de 50-60 kr. de fleste skal have for en billig-vask er for

Hmmm.... Hvis du hos Statoil har et Premium Club kort (gratis) så får du som
grundregel 15% rabat på vask.

Hvis du så køber 3 stk. guldvask for 2 stk. pris (dvs. 198 kr. - som de
næsten altid har på tilbud) - 15% = 168,3 kr. for 3 stk. guldvask, dvs. 56,1
kr. pr. stk. - det er sku en fin pris for et top produkt hvor du får en
masse fordele fremfor de billige vaske!!!

Du kan også hvis du absolut skal bruge de billige vaske som er meget ringere
på alle måder tage et 1000 kr. vaskekort som altid er på tilbud til 750 kr.
som man så kan trække 15% fra, dvs. 637,5 kr.... Hvis man så kun vasker med
broncevask til 59 kr. stk., ja så er der til 16 stk. broncevask på sådan et
vaskekort, dvs. at prisen bliver ca. 40 kr. pr. vask - jeg ville dog gerne
give de ca. 16 kr. ekstra for at få alle de fordele en guldvask giver, men
hvis jeg have en gammel rusten bil, ville jeg da nok nøjes med en billig
vask, men det kommer selvfølgelig an på ens interesse!

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 28-02-05 10:12

Hej....

har for nogle dage siden kørt forbi hydro/texaco på jellingvej i vejle der
tilbyder de "hurtigvask" for 25 Kr. ringede lige til dem idag Hurtigvask
indebære hjulvask+bilvask+tør.

Anders