Benzin/Diesel-rabatkort (og vask)
Fra : Christensen

Dato : 27-02-05 16:45

Hej NG

Hvordan ser det ud med diverse rabatkort / kundekort hvor man kan få rabat
på diesel?

Er der nogle selskaber, der kan anbefales frem for andre og hvorfor? Hvilken
rabat bør kunne opnås på diesel som privatperson - og hvad med rabatter på
bilvask i sammen forbindelse?

Synes jeg har hørt 50-80 øre?

/f christensen

Fra : GiWeo

Dato : 27-02-05 19:12

Hesja

> [...]
>rabat bør kunne opnås på diesel som privatperson - og hvad med rabatter på

Start fra en ende af og ring til selskaberne og hør hvad de kan
tilbyde.

Selv får jeg 24 øre/l på benzin og 50% på vask hos Hydro Texaco som
privatperson ! - men diesle rabatten er somreglel meget højere
--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-02-05 19:21

Christensen wrote:
:: Hej NG
::
:: Hvordan ser det ud med diverse rabatkort / kundekort hvor man kan få
:: rabat på diesel?
::
:: Synes jeg har hørt 50-80 øre?

Jep og mere til... men der er på listeprisen... så det er jo ikke meget ved
i disse priskristider....

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 09:22

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> wrote in message
> [...]
Hvilken
> rabat bør kunne opnås på diesel som privatperson - og hvad med rabatter på

Men det er kun på listeprisen, og da priserne tit er sat op til en krone ned
så får du jo intet ud af det.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-05 09:30

Christian B. Andresen wrote:

> Men det er kun på listeprisen, og da priserne tit er sat op til en
> krone ned så får du jo intet ud af det.

Jo, hvis man tanker, når de kører på listepriserne..

+ at når - som jeg - får 80 øre/L, så skal der trods alt noget af en rabat
til før det har betydning... Det er nu rart at kunne tanke, når tanken er
tom - i stedet for at være afhængig af at tanke efter priserne...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 09:36

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> [...]
> til før det har betydning... Det er nu rart at kunne tanke, når tanken er
> tom - i stedet for at være afhængig af at tanke efter priserne...

Det er selvfølgelig rigtigt, desværre er det nok ikke så nemt for private at
få sådan et kort som giver så meget rabat.

--
mvh/rg. Christian

Fra : mullerman

Dato : 28-02-05 09:45

> Det er selvfølgelig rigtigt, desværre er det nok ikke så nemt for private
> at
> få sådan et kort som giver så meget rabat.

Check om det firma du arbejder i har nogle aftaler med benzinselskaberne.
Jeg får 75 øre rabat på diesel, dette er dog standerprisen og ikke
listeprisen, hvilket betyder at jeg i disse tider kan tanke diesel til under
6 kr. Kortet gælder til Q8

Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 10:36

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> Jeg får 75 øre rabat på diesel, dette er dog standerprisen og ikke
> listeprisen, hvilket betyder at jeg i disse tider kan tanke diesel til

Vi har en rabatmulighed, det er til Haahr Benzin, og jeg tror ikke engang de
findes mere.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-05 10:47

Christian B. Andresen wrote:
> Vi har en rabatmulighed, det er til Haahr Benzin, og jeg tror ikke
> engang de findes mere.

De er i hvert fald købt af statoil...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 10:54

> De er i hvert fald købt af statoil...

Findes de stadig som selvstændige tanke ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-05 11:18

Christian B. Andresen wrote:
> Findes de stadig som selvstændige tanke ?

Aner det ikke...

Den lå en på Ringvejen i Århus lige før Viborgvej (når man kommer syd
fra)...
Om den ligger der stadig ved jeg ikke...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 11:19

> Aner det ikke...
>
> Den lå en på Ringvejen i Århus lige før Viborgvej (når man kommer syd
> fra)...
> Om den ligger der stadig ved jeg ikke...

Ikke mere, det var den eneste jeg kendte.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 28-02-05 11:37

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse news:4222efff$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Ikke mere, det var den eneste jeg kendte.

Indtil for nylig lå der en på Hadsundvej i Aalborg - det er nu blevet til
en Statoil.

/Jakob

Fra : Leonard

Dato : 28-02-05 22:50

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote:

>Findes de stadig som selvstændige tanke ?

Ikke dem jeg har brugt.
Rødovre, Slagelse, Nyborg, Odense, Middelfart og Vejle, der er alle
Haahr-tankene skiftet til Statoil.
Odense Taxa, hvor jeg havde et firmakort igennem, med 1 kr i rabat på
diesellisteprisen, fik skiftet kort og aftale til Statoil. Jeg mener
kun de får 80 øre nu og 65 øre hos 1-2-3.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-05 13:18

mullerman wrote:
> [...]
> standerprisen og ikke listeprisen, hvilket betyder at jeg i disse
> tider kan tanke diesel til under 6 kr. Kortet gælder til Q8

Er du helt sikker på det?

Jeg har netop talt med Q8 og de siger, at det engang var sådan at det var på
standerprisen, men at det for kort tid siden er lavet om til at det er på
listeprisen...

Fra : mullerman

Dato : 01-03-05 18:37

meddelelse news:42245d21$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> på standerprisen, men at det for kort tid siden er lavet om til at det er

Har hmm... har kun lige fået kortet og endnu ikke tanket, men fik at vide at
rabatten var på standerprisen, da jeg bestilte kortet... Men det er der jo
kun en måde at finde ud af

Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-05 18:58

mullerman wrote:
> Har hmm... har kun lige fået kortet og endnu ikke tanket, men fik at
> vide at rabatten var på standerprisen, da jeg bestilte kortet... Men
> det er der jo kun en måde at finde ud af

Jep, og jeg venter på et resultat...