El-problemer på Toyota Landcruiser
Fra : Holten

Dato : 27-02-05 12:32

Sådan en gl. hund, 2,4 D fra 1985.
Når man træder på bremsen kommer der lys i kontakter for el-bagrude og
bagvisker.
Sætter man i bakgear lyser bag-blinklys.
Tanmåler virker med tænding på, men når bilen er startet går den på ½ fuld,
selvom den er helt fuld.

Mon ikke der er en eller anden der ude i verden, som lige ved hvor problemet
ligger )

Sikker en stelforbindelse, men hvor ???

MVH

Holten

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 17:49

"Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuld, selvom den er helt fuld.
>
> Mon ikke der er en eller anden der ude i verden, som lige ved hvor

Jeg ville bare trække en ny (stel) ledning til bremselyset hvis alt det sker
når den skal aktiveres.

--
Tom