biler med 100mm boltafstand .. hvilke er d~
Fra : Michael

Dato : 25-02-05 17:52

Hejsa

Findes der en liste over biler hvor bolt afstanden er den samme ??

/michael

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-02-05 17:54

> Hejsa
>
> Findes der en liste over biler hvor bolt afstanden er den samme ??

Skal jeg sende dig en mail med et excel regneark ?

Hilsen Jørgen

Fra : John Sahl

Dato : 25-02-05 17:58

Ja, masser af steder, blandt andet på www.dkfritidbil.dk

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Michael

Dato : 25-02-05 18:20

Takker for hutig respons

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 09:49

> Findes der en liste over biler hvor bolt afstanden er den samme ??

Øhhh 4 eller 5 bolte, og så er der jo også lige navdiameteren og indpresning
at tage højde for.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.