Pas på snebolden..
Fra : Anders Christensen

Dato : 25-02-05 00:07

http://www.ondmis.dk/snepabil.htm

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Thomas

Dato : 25-02-05 01:21

Det er da underholdende at se de folk bevæge sig nedenunder når sådanne et
stort stykke lige har smadret en bil

Mvh

Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-02-05 09:03

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.ondmis.dk/snepabil.htm

Nu kan jeg godt se, at det var småting, da Escort fik frontklappen trykket
ned pga. sne.
Der var ikke så vanvittigt meget at se, men fjederbenene efterlod 2 grimme
buler

Godt det ikke var sne fra vores hus, samt at huset havde en
ansvarsforsikring

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Jan

Dato : 25-02-05 09:32

> Godt det ikke var sne fra vores hus, samt at huset havde en
> ansvarsforsikring

Nu er det vist sådan i danmark at det vist er bilens egen forsikring der
skal betale, jeg mener at have hørt at hvis en genstand kan forsikres er det
den der betaler.
Men det lyder som om at du har fået erstatning fra en husejers forsikring,
er det korrekt?

Ved f.eks. at en bekendt som havde en sammenstyrtning af garagen i
stormvejr, hvor hans Mc stod parkeret, der skulle Mc'ens forsikring betale
og ikke forsikringen på huset.

Jan

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-02-05 09:39

Jan wrote:

> [...]
>
> Ved f.eks. at en bekendt som havde en sammenstyrtning af garagen i
> stormvejr, hvor hans Mc stod parkeret, der skulle Mc'ens forsikring betale

Er det så en bonusbelastende skade?

Mvh
Roberto

Fra : Jan

Dato : 25-02-05 09:59

> Er det så en bonusbelastende skade?

Det ved jeg faktisk ikke, men måske de kan svarer på det i dk.videnskab.jura

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 16:41

> Er det så en bonusbelastende skade?

Det er forskelligt fra selskab til selskab. Mit tidl. selskab sagde "ALT
hvad vi skal erstatte betegnes som en skade og da du ikke har friskade
så.......".
I GF betragtede de ikke min motorbrand som en skade så jeg fik lov at "komme
ind" som super elitebillist.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-02-05 10:18

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det vist sådan i danmark at det vist er bilens egen forsikring der
> skal betale, jeg mener at have hørt at hvis en genstand kan forsikres er
> det den der betaler.

Der var ikke kasko på bilen.

> Men det lyder som om at du har fået erstatning fra en husejers forsikring,
> er det korrekt?

Ja.

> Ved f.eks. at en bekendt som havde en sammenstyrtning af garagen i
> stormvejr, hvor hans Mc stod parkeret, der skulle Mc'ens forsikring betale
> og ikke forsikringen på huset.

Egen MC i egen garage = 0 fra forsikring.
Medmindre kasko dækker, selvfølgelig.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : NS

Dato : 25-02-05 10:13

Anders Christensen wrote:
> http://www.ondmis.dk/snepabil.htm

Det ser sjovt ud det sidste billede, hvor han børster sneen væk med en
lille børste :D.

NS