købe dele i udlandet.
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 24-02-05 13:53

Hej....

Jeg vile bare lige høre om der er nogle her inde der køber deres reservedele
i udlandet over nettet?

Har bare hørt noget med at man kan komme til at betale extra hvis delene
bliver undersøgt af "knold og kat" er det noget i har erfaring med???

eller hvis i køre til tyskerland efter delene hvor køber i dem så evt.
nogle web-site man kan se priser på!

ANders

Fra : Tommy S.

Dato : 24-02-05 14:20

On Thu, 24 Feb 2005 13:53:00 +0100, "Anders E. Larsen" <ae@aab-net.dk>
wrote:

> [...]
>bliver undersøgt af "knold og kat" er det noget i har erfaring med???
>
>eller hvis i køre til tyskerland efter delene hvor køber i dem så evt.

Hvis du køber inden for EU burde der ikke være nogen problemer med
T&S. Så er det den sælgende forretning der har ansvaret for opkrævning
af afgifter.

Køber du uden for EU kan du sikkert godt rende i problemer! :)
--
Tommy