Alt hvad der ellers er sagt om citroens hæ~
Fra : Jan

Dato : 24-02-05 10:58

kommer til skamme, hos mig, har en '95 zantia, og tror i jeg var glad for at
kunne hæve hele bilen idag da jeg skulle ud af indkørslen med 40cm sne
hævede vognen inden jeg kørte ud af garagen og lidt fart på gennem
indkørslen uden at hænge på snedriverne, (det havde den gamle Audi aldrig
klaret, for jeg har forsøgt Citronen tog elegant en smule af toppen på
sneen, der var ikke engang sne på kofangeren bagefter
Syntes bare lige jeg ville fortælle at der trods alle børnesygdommene også
er fordele.
Har forøvrigt ikke haft problemere med den endnu

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 17:47

> har en '95 zantia.

> Har forøvrigt ikke haft problemere med den endnu

Du har så til gengæld problemer med at stave til navnet, prøv at gå ud at
tjekke din bagklap :))

--
/Claus

Golf 3 TDI "GT Special" til salg: http://vwfanatic.dk

Fra : Jan

Dato : 24-02-05 18:41

> Du har så til gengæld problemer med at stave til navnet, prøv at gå ud at
> tjekke din bagklap :))

Hvis ikke folk ved hvad det er for en model der kører foran dem, er de
alligevel ikke interesseret så på min er der ingen skilte og nope det er
kælenavnet (reddet LoL)
Kan hører du er en af dem der ikke kom gennem sneen siden der straks skal
hagles ned på andres indlæg og skulle stavningen være mit største
problem, damm, hvor er livet så nemt

Jan

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 24-02-05 20:31

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:421dfd61$0$30764$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> Du har så til gengæld problemer med at stave til navnet, prøv at gå ud at tjekke din bagklap :))

Apropos navnet (ikke Xantia men Citroën) så så jeg en dansk
NËROTIC C5 på en tysk rasteplads forleden - det er go' værkstedshumor

/Jakob

Fra : Jan

Dato : 24-02-05 20:49

> Apropos navnet (ikke Xantia men Citroën) så så jeg en dansk
> NËROTIC C5 på en tysk rasteplads forleden - det er go' værkstedshumor

ohh yes, det bliver ikke meget bedre

Jan

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-02-05 21:11

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>>

> Apropos navnet (ikke Xantia men Citroën) så så jeg en dansk
> NËROTIC C5 på en tysk rasteplads forleden - det er go' værkstedshumor

Hvilket mærke er Citorën, det har jeg ikke hørt om før :)

Mvh
Jacob

Fra : Per Rasmussen

Dato : 24-02-05 21:36

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er fordele.
> Har forøvrigt ikke haft problemere med den endnu

Hej Jan
Jeg kørte i Citroen for mange år siden, og brugte en særlig teknik ved
kørsel i meget sne: Sæt vognen i næsthøjeste stilling og kør så indtil du
sidder fast, derefter sænkes vognen, som så trykker sneen sammen, hvorefter
du hæver til næsthøjeste stilling inden du bakker ud for at få tilløb til
nyt angreb på driverne. Jeg havde i de år jeg kørte i "Citronen" ingen
problemer med at komme igennem, selv om eg boede et stykke uden for Lars
Tyndsk.... mark.
Jeg kunne godt have brugt det system igen, da jeg skulle hjem fra arbejde,
midt i trekantområdet, torsdag aften kl. 23. Så jeg måtte klare mig med
snekæder på Volvoen.
Venlig hilsen
Per