Storebælt priser?
Fra : Henning

Dato : 24-02-05 09:33

Der var for et par måneder siden tale om, at prisen for at kydse
Storebælt via broen skulle sættes ned. Døde denne idé, eller sker der
en nedsættelse? Jeg kan intet finde på www.storebaelt.dk ?

Fra : Non-Desperado

Dato : 24-02-05 09:55

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev:

>Der var for et par måneder siden tale om, at prisen for at kydse
>Storebælt via broen skulle sættes ned. Døde denne idé, eller sker der
>en nedsættelse? Jeg kan intet finde på www.storebaelt.dk ?

Slap nu lige af.

I øjeblikket bruges de politiske kræfter på et gebyr på 0,50 kr.

Så der går går nok et stykke tid før kampen om den røde
ko....sludder.....kampen om en 20% nedsættelse at
storebæltstaksten er afsluttet. *G*
- -
Det ovenstående er skrevet udfra hvad jeg har kunnet læse mig til
rundt om på nettet og herinde, og derfra har jeg så dannet mit eget
syn på sagen.
Hvis der er deciderede fejl i det skrevne, så ret mig gerne.

Fra : Mikael L

Dato : 24-02-05 09:56

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Der var for et par måneder siden tale om, at prisen for at kydse
> Storebælt via broen skulle sættes ned. Døde denne idé, eller sker der
> en nedsættelse? Jeg kan intet finde på www.storebaelt.dk ?

Den er ikke helt død. I en pressemeddelse fra d.20.dec.2004 står der at
forhandlingerne vil blive genoptaget lige efter nytår, men så kom der jo
lige et valg i vejen.
Mon ikke det er noget de tager fat på snart igen, når nu de har fået
sammensat nogle nye udvalg.

Læs mere på www.trafikministeriet.dk

Mikael