/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Konkurrenter til Audi A4 2,0T Quattro og B~
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 20:57

Se subj.

-M
2002 Saab 9-5 2,3t Vector



 
 
Frederik (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Frederik


Dato : 22-02-05 21:37


"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
news:421b8e72$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Se subj.
>
> -M
> 2002 Saab 9-5 2,3t Vector
>

Mercedes C320CDI og C350.

Ellers den nye Alfa 159 men det er jo ikke til at vide pt..
Det samme gør sig gældende med den nye Passat.

Mvh.

Frederik



Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 22:13

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
news:421b97f6$0$93884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Mercedes C320CDI og C350.

Burde nok nævne er jeg er under 60 :)

> Ellers den nye Alfa 159 men det er jo ikke til at vide pt..
> Det samme gør sig gældende med den nye Passat.

Jeg er ikke sikker på at jeg kan vente ret så længe...

-M
24 år.



Ukendt (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-02-05 22:39

>> Mercedes C320CDI og C350.

> Burde nok nævne er jeg er under 60 :)

*LOL*

/Jan W Nielsen



Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 23:36

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:421ba6a4$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> *LOL*

Hehehe :)

-M



Frederik (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Frederik


Dato : 22-02-05 22:45


"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
news:421ba041$0$13725$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
> news:421b97f6$0$93884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Mercedes C320CDI og C350.
>
> Burde nok nævne er jeg er under 60 :)
>
SNIP

Hvorfor så Audi?

Frederik
26 år



Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 23:03

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
news:421ba7cf$0$93876$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hvorfor så Audi?

Fordi jeg mener den udstråler god elegant stil, især for de lidt yngre.
Sådan lidt som Hugo Boss, let, enkel og cool stil, uden at være for
prangende.

Overvejer meget BMW'en fordi den er god for yngre mennesker, men jeg kan
ikke lade være med at tænke på det lidt dårlige image en BMW har.

Mercedes er imho lidt for meget morfar, evt. for en af dem der har
prostatabesvær og absolut skal køre med automatgear.
Men lad os se bort fra Mercedes og dieselbiler.

Her er facts:
24 år
Plads til 4 personer + rimelig bagage.
Kører ca. 60.000 km/år.
Omkostninger er underordnede(stort set).
Må ikke være: Stationcar, diesel, mpv, asiatisk forhjulstrækker.

-M
2002 Saab 9-5 2,3t Vector



Ukendt (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-02-05 23:29

> Fordi jeg mener den udstråler god elegant stil, især for de lidt yngre.
> Sådan lidt som Hugo Boss, let, enkel og cool stil, uden at være for
> prangende.

Enig...!



/Jan W Nielsen





Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 23:36

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:421bb254$0$209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Fordi jeg mener den udstråler god elegant stil, især for de lidt yngre.
>> Sådan lidt som Hugo Boss, let, enkel og cool stil, uden at være for
>> prangende.
>
> Enig...!

Tror sgu jeg tager den i S-line, rød, med sort læder og lidt 18" fælge. :)

-M



Christensen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Christensen


Dato : 23-02-05 08:23

>
> Overvejer meget BMW'en fordi den er god for yngre mennesker, men jeg kan
> ikke lade være med at tænke på det lidt dårlige image en BMW har.
>

Den er fanme lækker - især E90'eren - og klart den lækreste af alle dem der
står listet i tråden pt. Jeg synes nu ikke der er helt så meget jalla-gryde
over de nye modeller i og med det oftest er E30 og E36 "de" overfalder.

Jeg synes omvendt der er lidt "prinsesse" over Audi'en (uanset T'et og
Quattro) og de faktisk kun er for kvinder eller mænd der ikke kan køre bil -
nærmest lidt selvkørende på en måde? Nåja - når der står S foran 4'tallet
går det vel an

Er der ikke stadig introduktionspris på BMW E90 330i ?

/f christensen



JG (23-02-2005)
Kommentar
Fra : JG


Dato : 23-02-05 10:19

On Tue, 22 Feb 2005 23:03:15 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
>news:421ba7cf$0$93876$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Hvorfor så Audi?
>
>Fordi jeg mener den udstråler god elegant stil, især for de lidt yngre.
>Sådan lidt som Hugo Boss, let, enkel og cool stil, uden at være for
>prangende.

LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
siddende. Uden jer ukritiske forbrugere ville vi i reklamebranchen stå
uden arbejde, så en stor tak til Morten Lrz. som på bedst vis, lever
op til det mantra vi har på bureaet


>Mercedes er imho lidt for meget morfar, evt. for en af dem der har
>prostatabesvær og absolut skal køre med automatgear.
>Men lad os se bort fra Mercedes og dieselbiler.
>
>Her er facts:
>24 år
>Plads til 4 personer + rimelig bagage.
>Kører ca. 60.000 km/år.
>Omkostninger er underordnede(stort set).
>Må ikke være: Stationcar, diesel, mpv, asiatisk forhjulstrækker.
>
>-M
>2002 Saab 9-5 2,3t Vector

Det er egentlig lidt sjovt du skriver MB er en morfar øse, når du selv
kører i det ultimative blød hat mærke.




>


Jan W Nielsen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 23-02-05 10:34

> >> Hvorfor så Audi?

> >Fordi jeg mener den udstråler god elegant stil, især for de lidt yngre.
> >Sådan lidt som Hugo Boss, let, enkel og cool stil, uden at være for
> >prangende.

> LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
> at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
> siddende.

Som du ved, så er det ligeså meget hønen som ægget der gør sig gældende.

Med andre ord - når først det rigtige segment har taget varen til sig, så
kører "brandet" et stykket hen ad vejen af sig selv.

Man kan derfor spørge, om Morten mon blot tager bestik af det setup, som man
i dag finder Audi i - eller om han alene tager bestik af reklamerne.

Mit bedste bud - Audi klatretur op af rangstigen begynde først i 80´erne -
og i dag er det primært bilen i sin sammenhæng, der trækker toget - og
Morten vurderer nu, om produktet repræsenterer den befolkningsgruppe - og
sender det signal - som han gerne vil tilhøre.

Det gør Audi formentlig...

(?)

/Jan W Nielsen



Morten Lorenzen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 23-02-05 11:06

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse
news:421c4684$0$30766$d40e179e@nntp06.dk.telia.net...

> Man kan derfor spørge, om Morten mon blot tager bestik af det setup, som
> man
> i dag finder Audi i - eller om han alene tager bestik af reklamerne.

Er kritisk af natur. - Især overfor reklamer. Mit valg dvæler ved Audi A4 og
BMW 3-serie, fordi jeg mener ikke der er andre biler i den klasse(og
prisklasse) der er så ypperlige som de to. Selvklart skal bilen udstråle
noget mere klasse end en Mazda, det kan vi bl.a. takke reklamerne for, som
ignoranten JG var inde på før.
Personligt synes jeg det er plat at produktet ikke kan sælge sig selv. Det
føler jeg at en Audi med den rette mekanik kan. Hvis jeg købte en 1,6 så kan
jeg til dels følge JG, men ellers absolut ikke.
Det handler om ikke gøre præcist som man selv vil. Jeg har altid gjort det
jeg selv har villet. - Det har givet et gevaldigt bøvl iblandt, men især
også selvrealisering på flere punkter. At jeg idag overvejer at købe BMW
eller Audi, er fordi det er det jeg vil. Ikke pga. lamme reklamer om
"forsprung durch technik", men fordi jeg synes bilen er knivskarpt designet,
og derudover tilbyder en række gode motor/driv kombinationer der passer mig
godt.
Jeg har ikke prøvet den ny 3-serie endnu, men har prøvet Audi'en og befinder
mig rigtig godt bag rattet, jeg skal trods alt bruge en del tid i den. Jeg
har det meget bedre i den end jeg havde i min Touareg.

> Mit bedste bud - Audi klatretur op af rangstigen begynde først i 80´erne -
> og i dag er det primært bilen i sin sammenhæng, der trækker toget - og

Synes en af de sejeste biler nogensinde er den første Audi Coupe Quattro og
at S1 er vidunderlig med al sin vulgæritet.

> Morten vurderer nu, om produktet repræsenterer den befolkningsgruppe - og
> sender det signal - som han gerne vil tilhøre.
>
> Det gør Audi formentlig...

Lad os stille det op sådan her: Jeg føler selv jeg er rimelig defineret i
min person, og generelt har en skabt mig en mening om rigtig mange ting.
Betragter ikke mig selv som en der følger med strømmen. -> Hvis jeg gjorde,
var jeg ikke der jeg er idag.
Generelt har jeg ingen respekt for folk der gør en ting fordi "det er
moderne" eller "det skal man idag" eller den værste: Fordi en eller anden
kendis/ikon/idol gør det.

Jeg gør som jeg vil, uden hensyntagen til hvad andre synes og medierne
siger.

-M



Ukendt (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-02-05 21:36

> Jeg gør som jeg vil, uden hensyntagen til hvad andre synes og medierne
> siger.

Det gør jeg selv - men jeg er også bevidst om, at også jeg ønsker et bestemt
socialt/kulturelt/politisk/stilmæssigt tilhørsforhold.

Jeg mener næsten, at det modsatte ville være het umuligt..

/Jan W Nielsen



Morten Lorenzen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 23-02-05 10:46

"JG" <virkerikke@mail.com> skrev i en meddelelse
news:knho115tv6dneqfbfhv8u5pa38517h76dc@4ax.com...

> LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
> at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
> siddende. Uden jer ukritiske forbrugere ville vi i reklamebranchen stå
> uden arbejde, så en stor tak til Morten Lrz. som på bedst vis, lever
> op til det mantra vi har på bureaet

Du er for langt ude mand...

-M



JG (23-02-2005)
Kommentar
Fra : JG


Dato : 23-02-05 11:08

On Wed, 23 Feb 2005 10:46:21 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>"JG" <virkerikke@mail.com> skrev i en meddelelse
>news:knho115tv6dneqfbfhv8u5pa38517h76dc@4ax.com...
>
>> LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
>> at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
>> siddende. Uden jer ukritiske forbrugere ville vi i reklamebranchen stå
>> uden arbejde, så en stor tak til Morten Lrz. som på bedst vis, lever
>> op til det mantra vi har på bureaet
>
>Du er for langt ude mand...


Sandheden er altid ilde hørt. Men Morten inderst inde ved du godt, det
er sandt det jeg skriver. Vi er begge i en branche der i høj grad
lever af/for salg. Vi har begge et produkt i mit tilfælde typisk noget
ikke håndgrebeligt (budskab, følelser mv.) vi skal have afsat. Så at
sige jeg er langt ude fordi jeg sætter dig i bås med hr. og fru
Jensen, ifb. med reklamernes indvirkning, tja. det må være dit
problem.









Jonas R. (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 23-02-05 17:30

JG wrote:
SNIP
> Sandheden er altid ilde hørt. Men Morten inderst inde ved du godt, det
> er sandt det jeg skriver. Vi er begge i en branche der i høj grad
> lever af/for salg. Vi har begge et produkt i mit tilfælde typisk noget
> ikke håndgrebeligt (budskab, følelser mv.) vi skal have afsat. Så at
> sige jeg er langt ude fordi jeg sætter dig i bås med hr. og fru
> Jensen, ifb. med reklamernes indvirkning, tja. det må være dit
> problem.

At du laver rekvalmer har da intet at gøre med hvorledes audi laver et pænt
design i nogens øjne.

/Jonas R.



Kim Kristensen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 23-02-05 18:12


"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:421caf9c$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> JG wrote:
> SNIP
> > Sandheden er altid ilde hørt. Men Morten inderst inde ved du godt, det
> > er sandt det jeg skriver. Vi er begge i en branche der i høj grad
> > lever af/for salg. Vi har begge et produkt i mit tilfælde typisk noget
> > ikke håndgrebeligt (budskab, følelser mv.) vi skal have afsat. Så at
> > sige jeg er langt ude fordi jeg sætter dig i bås med hr. og fru
> > Jensen, ifb. med reklamernes indvirkning, tja. det må være dit
> > problem.
>
> At du laver rekvalmer har da intet at gøre med hvorledes audi laver et
pænt
> design i nogens øjne.
>
> /Jonas R.
>
>
Man ser vist ikke Audi i rekvalmer, det er sådan noget som Kinder-æg,
Cillit "tju" Bang og lignende optræder i.

PS. Jeg syntes også at Audi spytter de pænste biler ud af de tyske.

Med venlig hilsen Kim



Henrik B. (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-02-05 18:24


"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:421cb8fe$0$312$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Man ser vist ikke Audi i rekvalmer, det er sådan noget som Kinder-æg,
> Cillit "tju" Bang og lignende optræder i.
>
> PS. Jeg syntes også at Audi spytter de pænste biler ud af de tyske.

Subscribe!

--
----------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!



Thomas (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 23-02-05 19:15

> ----------------------------------
> Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Alt under 1,6 Bar er en sugemotor! ;) hihi...

--
Thomas Krath



Henrik B. (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-02-05 08:17


"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cvih7o$f8i$1@news.cybercity.dk...
>> ----------------------------------
>> Alt under 1 Bar er en sugemotor!
>
> Alt under 1,6 Bar er en sugemotor! ;) hihi...

Ja, og skal Torben E bruge samme signatur, ville det være:
Alt under 1,6 - 1,8 Bar er en sugemotor.

--
----------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!



Ukendt (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-02-05 08:42

On Thu, 24 Feb 2005 08:17:23 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>
>"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:cvih7o$f8i$1@news.cybercity.dk...
>>> ----------------------------------
>>> Alt under 1 Bar er en sugemotor!
>>
>> Alt under 1,6 Bar er en sugemotor! ;) hihi...
>
>Ja, og skal Torben E bruge samme signatur, ville det være:
>Alt under 1,6 - 1,8 Bar er en sugemotor.

Alt under 100 HK er en startmotor, sagt af en bekendt dengang han
kørte en Ascona CC med en pumpet 2-liter maskine.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI
Med chippet hund

Henrik B. (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 24-02-05 09:17


<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
news:l51r1117do2gj4kguj0uul48ape6qip466@4ax.com...

>>Ja, og skal Torben E bruge samme signatur, ville det være:
>>Alt under 1,6 - 1,8 Bar er en sugemotor.
>
> Alt under 100 HK er en startmotor, sagt af en bekendt dengang han
> kørte en Ascona CC med en pumpet 2-liter maskine.

Jeg tror også min viskermotor ligger deromkring. *ROFL*

--
----------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!



Kim Kristensen (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 24-02-05 11:14


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:421d8d58$0$226$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> <Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> news:l51r1117do2gj4kguj0uul48ape6qip466@4ax.com...
>
> >>Ja, og skal Torben E bruge samme signatur, ville det være:
> >>Alt under 1,6 - 1,8 Bar er en sugemotor.
> >
> > Alt under 100 HK er en startmotor, sagt af en bekendt dengang han
> > kørte en Ascona CC med en pumpet 2-liter maskine.
>
> Jeg tror også min viskermotor ligger deromkring. *ROFL*
>
> --
> ----------------------------------
> Alt under 1 Bar er en sugemotor!
>
>
Bruger den viskermotor så benzin eller diesel?

Med venlig hilsen Kim



Roberto Saldo (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 23-02-05 11:41

Morten Lorenzen wrote:
> "JG" <virkerikke@mail.com> skrev i en meddelelse
> news:knho115tv6dneqfbfhv8u5pa38517h76dc@4ax.com...
>
>
>>LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
>>at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
>>siddende. Uden jer ukritiske forbrugere ville vi i reklamebranchen stå
>>uden arbejde, så en stor tak til Morten Lrz. som på bedst vis, lever
>>op til det mantra vi har på bureaet
>
>
> Du er for langt ude mand...

Manden har jo til dels ret.
Hvorfor køber folk sig eller fattige i dyre VAG produkter?

En bekendt (salgsdirektør) fik tilbudt firmabil, men som vi alle ved er det dyrt i skat
over en vis prisklasse så istedet for en Audi A6 Stc købte han da den dyreste Avensis Stc
han kunne få Yoda til at strikke sammen. 18" mag fælge, aluinteriør osv incl. Den har han
da stor glæde af, selvom det ikke er image-korrekt.

Mvh
Roberto

JG (23-02-2005)
Kommentar
Fra : JG


Dato : 23-02-05 12:13

On Wed, 23 Feb 2005 11:41:11 +0100, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

>Morten Lorenzen wrote:
>> "JG" <virkerikke@mail.com> skrev i en meddelelse
>> news:knho115tv6dneqfbfhv8u5pa38517h76dc@4ax.com...
>>
>>
>>>LOOL, reklamerne har ikke levet forgæves, men det er da rart at vide,
>>>at det arbejde som man laver ryger lige ind på nethinden og bliver
>>>siddende. Uden jer ukritiske forbrugere ville vi i reklamebranchen stå
>>>uden arbejde, så en stor tak til Morten Lrz. som på bedst vis, lever
>>>op til det mantra vi har på bureaet
>>
>>
>> Du er for langt ude mand...
>
>Manden har jo til dels ret.

shh, det må du ikke sige, medmindre du vil blive kaldt for langt ude.
Men jeg erkender da blankt, at jeg er i en branche der om nogen
lukrere på at folk sluger budskabet råt, bare se på det som Morten
disker op med omkring identifikation med de værdier der følger med
ejerskab af en Audi. Det er jo som taget ud af reklame og viser da med
al tydelighed, at han om nogen, selv om han benægter det, er faldet
for reklamernes magt.

>
>En bekendt (salgsdirektør) fik tilbudt firmabil, men som vi alle ved er det dyrt i skat
>over en vis prisklasse så istedet for en Audi A6 Stc købte han da den dyreste Avensis Stc
>han kunne få Yoda til at strikke sammen. 18" mag fælge, aluinteriør osv incl. Den har han
>da stor glæde af, selvom det ikke er image-korrekt.

Men det er jo netop ikke pg.a det image, at han vælger en Audi, eller
rettere det påstår han i et indlæg, mens han i et tidligere mener
noget andet, bare han selv kan finde ud af det og jeg som trode han
havde fundet sin egen identitet?

Nå, lad os nu ikke drille Morten mere, godt ord igen og held og lykke
med bil jagten.

P.S Den nye Audi A4, ser ganske lækker ud og ville være min favorit,
mellem den og BMW'en, det eneste som jeg mener trækker ned, er dens
forhjulstræk.






Jakob Jeppesen (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Jakob Jeppesen


Dato : 23-02-05 12:32

JG wrote:

> P.S Den nye Audi A4, ser ganske lækker ud og ville være min favorit,
> mellem den og BMW'en, det eneste som jeg mener trækker ned, er dens
> forhjulstræk.

Læg mærke til at den omtalte A4 har træk på alle 4 hjul.

/Jakob



Thomas (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 23-02-05 12:26

> som vi alle ved
> er det dyrt i skat over en vis prisklasse

Hvilken prisklasse er det du taler om?


> så istedet for en Audi A6
> Stc købte han da den dyreste Avensis Stc han kunne få Yoda til at
> strikke sammen. 18" mag fælge, aluinteriør osv incl. Den har han da
> stor glæde af, selvom det ikke er image-korrekt.

Den dyreste Avensis St.car (2,4D) koster 498.615 kr. + ekstraudstyr (hvilket
han så ikke beskattes af) = en beskatning på 9.560,25 kr. pr. md... det er
da også "en del"?

En Audi A6 2,4 Avant (den motor der sælges flest af) koster til
sammenligning 580.454 kr. = en beskatning på 10.924,23 kr. pr. md.

Forskellen er ikke så stor alligevel.

Han kunne da have købt en bil til 200.000 kr. som "han også ville have haft
glæde af"... smag og behag er forskellig. I den prisklasse ville jeg have
valgt Audi'en, da man får langt mere bil for pengene og den ekstra
beskatning er småpenge - rundt regnet vil den koste ham 820 kr. ekstra pr.
md. af have i stedet for en simpel Toyota.

--
Thomas Krath



Nicklas Teisner (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Nicklas Teisner


Dato : 23-02-05 17:34

>Hvorfor køber folk sig eller fattige i dyre VAG produkter?

Ganske simpelt: En Audi er en lækrere bil, end de andre på markedet - deraf
en højere pris + nogle ekstra tusind for bilens image.
Hvis du kan vise mig en lige så flot designet sedan eller stw som f.eks. den
nye A4, som har et ligeså indbydende interiør samt gearskift og så mange
motorer at vælge imellem, så bare sig til.
Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om den nye Volvo S40, som f.eks. er
håbløs, hvis vi snakker diesel.



Jonas R. (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 22-02-05 23:27


"Frederik" <f.caroe @suf.nu> wrote in message
SNIP
> Hvorfor så Audi?

Fordi en Audi da er 100 gange federe end en mercedes og da da er noget mere
"trendy" end en mercedes...

/Jonas R.



Liquid (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Liquid


Dato : 23-02-05 13:50

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:421ba041$0$13725$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
> news:421b97f6$0$93884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>> Mercedes C320CDI og C350.
>
> Burde nok nævne er jeg er under 60 :)

Hvorfor kører du så Saab stationcar?

- Martin



Jonas R. (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 22-02-05 23:28


"Frederik" <f.caroe @suf.nu> wrote in message
SNIP
> Det samme gør sig gældende med den nye Passat.
¨
Hvorledes kan en passat være konkurrent til en Audi?

/Jonas R.



Ukendt (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-02-05 23:36

> Hvorledes kan en passat være konkurrent til en Audi?

Fordi de henvende sig til samme "blå segment"..

(Moderne individorienterede - Audi-køberne er mere ekstreme end
Passat-køberne)

/Jan W Nielsen



Thomas (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 22-02-05 23:04

> Se subj.

Alfa Romeo 147 GTA
Alfa Romeo 156 GTA
Audi A3 3,2 DSG
Ford Mondeo ST220
Honda Accord 2,4
Opel Signum 3,2 V6
SAAB 9-5 2,3T
Seat Leon 20VT Cupra R
Skoda Superb 2,8 V6
Subaru Impreza GT Turbo
Volvo S40 T5 AWD
Volvo S60 T5
Volvo V70 2,5T
VW Golf GTI 2,0T
VW Passat 2,8 V6 4motion

--
Thomas Krath



Jonas R. (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 22-02-05 23:24


"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
news:cvga8r$18cl$1@news.cybercity.dk...
>> Se subj.
>

> Audi A3 3,2 DSG


> Seat Leon 20VT Cupra R ~kun hvis den får noget tun.

> Subaru Impreza GT Turbo


Så har jeg lige ordnet listen til dig Morten, ikke alle de andre kedelig
biler hehe ;)

>
> --
> Thomas Krath
>



Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 23:35

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:421bb0e9$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Audi A3 3,2 DSG
>
>
>> Seat Leon 20VT Cupra R ~kun hvis den får noget tun.
>
>> Subaru Impreza GT Turbo
>
>
> Så har jeg lige ordnet listen til dig Morten, ikke alle de andre kedelig
> biler hehe ;)

Haha, nej ikke helt, du glemte Lancer Evo :)

-M



Morten Lorenzen (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 22-02-05 23:35

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cvga8r$18cl$1@news.cybercity.dk...
>> Se subj.
>
> Alfa Romeo 147 GTA
> Alfa Romeo 156 GTA
> Audi A3 3,2 DSG
> Ford Mondeo ST220
> Honda Accord 2,4
> Opel Signum 3,2 V6
> SAAB 9-5 2,3T
> Seat Leon 20VT Cupra R
> Skoda Superb 2,8 V6
> Subaru Impreza GT Turbo
> Volvo S40 T5 AWD
> Volvo S60 T5
> Volvo V70 2,5T
> VW Golf GTI 2,0T
> VW Passat 2,8 V6 4motion

Interessant liste, tak for den.

-M



Thomas (22-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 22-02-05 23:55

> Interessant liste, tak for den.

IKKE at jeg ville vælge anderledes end dig! Stod jeg i din situation blev
det en BMW 330i ny model eller Audi A4 2,0T Quattro (S-line, rød, sort læder
og 18" fælge) + lidt sjov i garagen ved siden af :)

--
Thomas Krath



Henrik B. (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-02-05 13:40


"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cvga8r$18cl$1@news.cybercity.dk...

> SAAB 9-5 2,3T

Modifikation til ovenstående:

Saab 9-5 Aero
Saab 9-3 SportCombi.

M.v.h.



Henrik B. (23-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 23-02-05 13:39


"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:421b8e72$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Se subj.
>
> -M
> 2002 Saab 9-5 2,3t Vector

Den kommende Saab 9-3 SportCombi, med 2,8-liters V6, turbo og 260 Hk.
http://www.saab.dk/main/DK/dk/93_sportcombi_announcement.shtml

M.v.h.



Morten Lorenzen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 28-02-05 00:25

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:421c796e$0$93845$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Den kommende Saab 9-3 SportCombi, med 2,8-liters V6, turbo og 260 Hk.
> http://www.saab.dk/main/DK/dk/93_sportcombi_announcement.shtml

Tror nok det ikke skal være Saab igen :)

-M
Der er brændt varm på en BMW...



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408633
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste