Hvor får man lavet lædersæder????
Fra : Frank

Dato : 22-02-05 20:17

Hej
Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst
Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.

Mvh:
Frank

Fra : Aksel

Dato : 22-02-05 20:27

"Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst
> Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.
>

> Mvh:
> Frank

Søg efter en autosadelmager.

Hilsen Aksel

Fra : Frank

Dato : 22-02-05 20:35

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> "Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Søg efter en autosadelmager.
>
> Hilsen Aksel

Ja tak. Det kan jeg godt finde ud af, men det kunne jo være at der var nogen
der havde erfaringer at øse ud af, så jeg kunne finde den bedste og ikke
betale mange tusinde for noget arbejde jeg ikke er tilfreds med.

Mvh:
Frank

Fra : ham-der

Dato : 22-02-05 20:56

Der er en i Bramming, kan ikke lige huske navnet, men han har ry for at
være dygtig, han har betrukket mange lastbiler med plyds og læder i hele
førerhuset, og sådan nogle truckere kan være hysteriske med resultatet.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 22:49

> Der er en i Bramming, kan ikke lige huske navnet, men han har ry for at
> være dygtig, han har betrukket mange lastbiler med plyds og læder i hele
> førerhuset, og sådan nogle truckere kan være hysteriske med resultatet.

Nemlig ja!

Det må være Jydsk Polstring på industrivej.

Min kones fætter har arbejdet der, deres arbejde ser rigtigt fint ud, og
hans ry er meget godt.
Jeg fik i 2001 en pris på en kabine til en Bora, det var dyrere end at få
det fabriksmonterede.

--
/Claus

Golf 3 TDI "GT Special" til salg: http://vwfanatic.dk

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-02-05 08:57

Aksel wrote:
> "Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Søg efter en autosadelmager.
>
> Hilsen Aksel

Jeg har brugt en autosadelmager i tilst/ århus, da jeg skulle ha ompolstret
sædet på motorcyklen. Men der holdt en lastbil, båd, og en morfar mercedes
inde samtidig, og det var flot læderarbejde

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-02-05 22:20

"Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst
> Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.

Prøv evt. Cartex omkring Århus - de laver til flere bilhandlere, så de må
vide hvad de laver.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 22:44

> Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst
> Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.

Prøv BilHouse Læderinteriør ApS
Sundsvej 87
7400 Herning
97144121

Find dem på de gule sider. der stå også en email adr.

Jeg har set nogle af deres installationer i Audi og VW. Det ser egentlig OK
ud.
Jeg er dog meget perniffen og måtte konstatere at syningerne i dørsiderne
kan være svære at få til at være snorelige da læderet skal strækkes en del.

Prisen på en komplet stue til en Golf 5 var 20000 + 1000 hvis der skulle
installeres varmelegemer.
Deroven i skal man så have sædevarmen monteret enten fra fabrik eller
eftermonteret (det er disse varmelgemer der genbruges).
Sædevarme er et must på denne årstid når der er sort svinepels i vognen, men
det har sådan en Citrobang vel som standard.

Jeg valgte den orginale kvalitet istedet for, men det er selvfølgelig for
sent hvis bilen allerede holder i garagen.
Der er vist også en skatteteknisk fordel ved at få det eftermonteret i en
firmabil, da eftermonteret udstyr ikke tæller med i bilens nypris, som
danner grundlag for beskatningen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 22:48

> [...]
> Sædevarme er et must på denne årstid når der er sort svinepels i vognen,
> men det har sådan en Citrobang vel som standard.

Hva hvis der er airbag i sædet?

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 22-02-05 22:53

Frank wrote:
> Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet.
> Helst Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.

Jeg har set ret flotte ting her fra:

Møbel- og Autopolstring
Smidstrupvej 331
9760 Vrå
Tlf: 9899 8111

Ellers tag en snak med www.coolcar.dk

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Frank

Dato : 23-02-05 08:07

Hej igen

Tak for de gode links. Nu må jeg rundt at kikke Originale lædersæder
koster 40.000,- til C5 dytten og da det er en 3,0 V6 med 6 trins automat
gear måtte der jo spares et sted.

Fra : Mette P.

Dato : 23-02-05 16:45

> [...]
> Hej
> Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst

Taler du Polsk?

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 16:45

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Taler du Polsk?

Tak

--
Tom

Fra : Frank

Dato : 23-02-05 18:13

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank" <mazda-V6@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Taler du Polsk?

Øh nej

Frank

Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-02-05 20:35

On Tue, 22 Feb 2005 20:17:18 +0100, "Frank" <mazda-V6@mail.dk> wrote:

>Hej
>Nogen der ved hvor man kan få lavet lædersæder i en superkvalitet. Helst
>Jylland. Bilen er en ny Citroen C5.

Det er godt nok ikke lige i Jylland men alligevel:
http://www.lederexklusiv.com/
http://www.investa.dk/biler/Priser_leather.htm

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Finn

Dato : 23-02-05 23:30

Min vogn er monteret med læder fra et mindre firma der ligger et par km nord
for Herning. Jeg syntes selv det er rigtigt flot lavet. Det kostede ca.
18.000 for hele kabinen (sæder + dørsider).
Hvis det har interesse så vil jeg lige lede lidt efter navnet konkret...

Finn
http://bmw318.1go.dk
(fjern "en" i mail ved svar)

Fra : Frank

Dato : 24-02-05 00:00

"Finn" <bmwen@minemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ca. 18.000 for hele kabinen (sæder + dørsider).
> Hvis det har interesse så vil jeg lige lede lidt efter navnet konkret...

Er det ikke BilHouse på Sundsvej ??

Fra : Finn

Dato : 24-02-05 23:42

> Er det ikke BilHouse på Sundsvej ??