Money back GF-forsikring
Fra : phk

Dato : 22-02-05 19:34

Hvornår på året er det vi får penge tilbage i GF-forsikring?

--
Per, Esbjerg
der overvejer et andet forsikringsselskab...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 22-02-05 19:51

In news:421b7aec$0$48659$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
phk <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:
> Hvornår på året er det vi får penge tilbage i GF-forsikring?

Afhænger det ikke af hvornår du har hovedforfaldsdato? Hvilket igen
afhænger af hvornår du har tegnet forsikringen..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : phk

Dato : 22-02-05 20:19

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:421b7f0c$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Afhænger det ikke af hvornår du har hovedforfaldsdato? Hvilket igen
> afhænger af hvornår du har tegnet forsikringen..

Jeg ringede over til dem for at slette min indboforsikring. Så fik jeg at
vide at så kunne jeg ikke være forsikret ved dem fordi jeg kun havde bil og
campingvogn hos dem. Men det fik jeg først at vide 1. januar.

Men bil- og campingvogn er tegnet hhv. maj 2003 og marts 2004.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : C. Caspersen

Dato : 22-02-05 20:28

> Hvornår på året er det vi får penge tilbage i GF-forsikring?

Ved at taste www.gf-forsikring.dk og kigge under "nyheder" kan man se, at
det er i marts måned:

"150.000 bilister kan i marts måned se frem til at dele et rekordoverskud på
bilforsikringen på 115 millioner kroner."

/Caspersen
- GF Forsikring er din ven....

Fra : phk

Dato : 22-02-05 20:52

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på
> bilforsikringen på 115 millioner kroner."

Det er jo over 1.000 kr. pr. bilist....

Mon det regnskab holder? :)

Fra : C. Caspersen

Dato : 22-02-05 20:59

> Det er jo over 1.000 kr. pr. bilist....
>
> Mon det regnskab holder? :)

? Men det er da et pænt tilskud til indboforsikringen ? Man må da håbe, at
det holder.

/Caspersen

Fra : phk

Dato : 22-02-05 21:30

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> ? Men det er da et pænt tilskud til indboforsikringen ? Man må da håbe, at
> det holder.

Well / mit regnskab holder ikke ... det er under 1.000 pr. bilist....

Fra : Torben E

Dato : 22-02-05 21:16

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:421b8d2a$0$48656>
> Det er jo over 1.000 kr. pr. bilist....
>
> Mon det regnskab holder? :)

Gør dit ?

Torben E

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-05 22:09

> [...]
>

> --
> Per, Esbjerg
> Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Nu er det jo også afhængig af hvilken gruppe man er med i, det er jo
resultatet inden for gruppen der afgøre det. I 2004 fik jeg 4737 kr. retur
ud af en 2003 betaling på 13.150 kr. mens jeg har set nogle som måtte
nøjedes med en plov, jeg kan se at jeg satte de pengene ind på kontoen 16/03
så de kommer nok snart.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 22:11

> [...]
> ud af en 2003 betaling på 13.150 kr. mens jeg har set nogle som måtte
> nøjedes med en plov, jeg kan se at jeg satte de pengene ind på kontoen

Nu siger du "nøjes med en plov"....de har nok heller ikke betalt 13.000 Kr
for forsikringen

Jeg har hvert år fået > 1.000 Kr tilbage fra min kasko på 4.300 Kr

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-05 22:31

> [...]
> for forsikringen
>
> Jeg har hvert år fået > 1.000 Kr tilbage fra min kasko på 4.300 Kr

Nej men det er jo heller ikke sikkert de har forsikret to biler, en
campingvogn og en trailer

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 22:47

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> retur

> Nej men det er jo heller ikke sikkert de har forsikret to biler, en
> campingvogn og en trailer

Trailer har jeg da også
Vi har også 2 biler hvor den anden også koster 4.300 Kr i kasko selv om hun
kun har et par års ancinnitet

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-05 23:13

> [...]
meddelelse

> Trailer har jeg da også
> Vi har også 2 biler hvor den anden også koster 4.300 Kr i kasko selv om

Ligner meget billedet her, konebilen som er en GTI af ældre årgang er hendes
første i eget navn, sjovt som prisen bliver lav bare fordi jeg har mange
skadefri år bag mig.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 23:16

> Ligner meget billedet her, konebilen som er en GTI af ældre årgang er
> hendes
> første i eget navn, sjovt som prisen bliver lav bare fordi jeg har mange
> skadefri år bag mig.

og for at gøre det hele endnu bedre så har vi lige aftalt at vi får 10%
rabat på vores forsikringer når vi forsikrer vores nykøbte hus hos GF

Det varer sgu ikke længe så vil de slet ikke have penge mere for at forsikre
os

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-02-05 00:40

> [...]
> rabat på vores forsikringer når vi forsikrer vores nykøbte hus hos GF
>
> Det varer sgu ikke længe så vil de slet ikke have penge mere for at

Nej de er sikkert snart parat til at betale for at få os, og det skal de da
ha' lov til

Vi havde også grundigt overvejet at skifte resten (hus, ulykke, unger, hund
osv.) til GF pga. prisen. Så dukkede der en vandskade op i slutningen af
november, og det er jo nok en årlig ide at skifte midt i en forsikringssag
for så kan det sikkert knibe med hjælpsomheden. Motorcyklen bliver dog ikke
flyttet endnu i hvert fald, førhen tegnede de kun ansvar på sådan en nu kan
man godt få kasko med også men det kommer ikke op på skemaet til beregning
af præmien (og så skal man i øvrigt lige være helkunde).

Med venlig hilsen Kim