For og imod en Mini Cooper S?
Fra : JG

Dato : 21-02-05 14:15

Overvejer at skifte bil og er faldet for en nyere Mini Cooper S,
derfor søger jeg lidt for og hører gerne for nogen med erfaringer med
denne model.

Fra : John Sahl

Dato : 21-02-05 15:00

JG wrote:
> Overvejer at skifte bil og er faldet for en nyere Mini Cooper S,
> derfor søger jeg lidt for og hører gerne for nogen med erfaringer med
> denne model.

Jeg kan kun anbefale den, tag en tur i den og du er næsten med
garanti solgt.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Henning

Dato : 21-02-05 15:43

On Mon, 21 Feb 2005 14:14:48 +0100, JG <virkerikke@mail.com> wrote:

>Overvejer at skifte bil og er faldet for en nyere Mini Cooper S,
>derfor søger jeg lidt for og hører gerne for nogen med erfaringer med

Positivt - kussemagnet.
Negativt - det er forbandet svært at fjerne pletterne fra
passagersædet

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-02-05 15:54

Henning wrote:

> Positivt - kussemagnet.
> Negativt - det er forbandet svært at fjerne pletterne fra
> passagersædet

Det er der råd for; "ga ge gu ge?" - "Ja - du skal sluge det"....

/Jakob

Fra : Deaster

Dato : 21-02-05 19:05

Jakob Jeppesen wrote:

> Det er der råd for; "ga ge gu ge?" - "Ja - du skal sluge det"....

Eller "gynke, gynke" ? Ja, selvfølgelig skal du synke"

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Alberich