hjælp
Fra : Kasperkk

Dato : 20-02-05 14:19

Hejsa

Nok ikke lige den rigtige gruppe, men jeg vover pelsen.

Hvor mange liter kan en kasse med målene 145cm*60cm*20cm rumme?

Ikke det sværeste matematik, så opfat det som en quiz

Kasperkk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-05 14:22

Kasperkk wrote:
> Hvor mange liter kan en kasse med målene 145cm*60cm*20cm rumme?

174

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Kasperkk

Dato : 20-02-05 14:27

Morten Fruergaard wrote:

> 174

mange tak. Så kunne det jo egentlig godt være jeg snart skulle bestille
noget mere fyringsolie

Kasperkk

Fra : Knud Thomsen

Dato : 20-02-05 15:02

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse

> mange tak. Så kunne det jo egentlig godt være jeg snart skulle bestille
> noget mere fyringsolie

Har du tænkt at køre rundt med olie en kasse, trailer eller hvad det nu er
som har den størrelse.

Knud

Fra : Holten

Dato : 20-02-05 18:26

"Knud Thomsen" <knud.thomsenslet@sletprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Har du tænkt at køre rundt med olie en kasse, trailer eller hvad det nu er
> som har den størrelse.

Mon ikke det er mandens olietank, der har disse mål 145 X 60 cm ??

MVH

Holten

Fra : Knud Thomsen

Dato : 20-02-05 19:59

"Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er mandens olietank, der har disse mål 145 X 60 cm ??

I så fald er det en meget lille olietank, som kun kan drikke 174 liter

Knud

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-05 20:28

Knud Thomsen wrote:
> I så fald er det en meget lille olietank, som kun kan drikke 174 liter

Ellers er det fordi der er 20 cm tilbage ud af måske 120 cm...

Fra : alexbo

Dato : 20-02-05 20:23

"Knud Thomsen" skrev

> I så fald er det en meget lille olietank, som kun kan drikke 174 liter

Tja, eller også er der 20 cm olie i tanken.

mvh
Alex Christensen

Fra : Knud Thomsen

Dato : 20-02-05 14:50

> [...]
>
> Nok ikke lige den rigtige gruppe, men jeg vover pelsen.
>
> Hvor mange liter kan en kasse med målene 145cm*60cm*20cm rumme?

Svaret er 174 liter

Knud

Fra : alexbo

Dato : 20-02-05 15:31

"Kasperkk" skrev
> Hvor mange liter kan en kasse med målene 145cm*60cm*20cm rumme?

En liter er en terning, 10 cm på hver led.
Så hvis du måler i 10cm interval, 14,5 *6*2 = 174 får du målet i liter.

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 20-02-05 19:40

Kasperkk wrote:
> Hejsa
>
> Nok ikke lige den rigtige gruppe, men jeg vover pelsen.
>
> Hvor mange liter kan en kasse med målene 145cm*60cm*20cm rumme?
>
> Ikke det sværeste matematik, så opfat det som en quiz

Google er din ven:
http://www.google.com/search?hl=da&q=145cm*60cm*20cm

Mvh.