Top Craft
Fra : Jorgen

Dato : 20-02-05 12:57

hej jeg har en Top Craft energistation.
jeg har ikke bruge den i meget lang tid,
og skal oplade den igen, og jeg har en
hel mase adapter, jeg ved nu ikke
rigtig hvilken af dem der skal bruges.

ved i hvor mange Vold og amp den skal
have ?

Jørgen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-02-05 13:08

"Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> wrote in message
> hej jeg har en Top Craft energistation.
> jeg har ikke bruge den i meget lang tid,
> [...]

Den noname jeg har været ude i netto og hente til 149,- der står 12V 500mA
på laderen.

Hvor mange mA din lader på er ikke så afgørende - jo flere mA jo kortere
opladningstid.

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Jorgen

Dato : 20-02-05 13:31

Tak for hjælpen

fortsat god weekend

Jørgen

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:42187d34$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Jorgen

Dato : 20-02-05 13:54

Hej igen, lige et spørgsmål mere.

den energistation fra netto, er det tørbatteri, og kan den
tåle at ligge ned.

på forhånd tak,

Jørgen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-02-05 14:57

"Jorgen" <xxxxxx@privat.dk> wrote in message
> Hej igen, lige et spørgsmål mere.
>
> den energistation fra netto, er det tørbatteri, og kan den
> tåle at ligge ned.

Det er ikke ligefrem noget de skilter med - der står SATEX AT995 på den det
er også det

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM