DMC- Mangler giro kort
Fra : Ole Mogensen

Dato : 28-05-01 09:48

Hej Alle

Nogle der ved hvornår DMC sender Girokort ud ?.
Har ikke modtaget et siden jeg skiftede forsikrings-
selskab.
Evt. link til DMC.

Tak

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 28-05-01 10:24

> Nogle der ved hvornår DMC sender Girokort ud ?.

Jeg har fået mit for lang tid siden.

> Har ikke modtaget et siden jeg skiftede forsikrings-
> selskab.

Har det nogen forbindelse?? Det tror jeg ikke.....

> Evt. link til DMC.

www.dmc-org.dk

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4

Red. DMCN Forh. Anm. Sider

Fra : Ole Mogensen

Dato : 28-05-01 14:20

Takker

Ole

Fra : mc-stup

Dato : 28-05-01 10:39

Ole Mogensen skrev:

> Hej Alle
>
> Nogle der ved hvornår DMC sender Girokort ud ?.
> Har ikke modtaget et siden jeg skiftede forsikrings-
> selskab.
> Evt. link til DMC.

Hej Ole!

Som en skriver, behøver det ikke at hænge sammen, men det firma, der hoster
DMCs hjemmeside og dermed også maildelen, er ved at omstrukturere, og derfor
har blandt andre Rolf Skovløkke være "ude" af cyberspace og har derfor måske
ikke fået hold på en mail fra Forsikringsgruppen om, at du sku' ind som
medlem, men jeg mailer ham lige på jobbet dit spørgsmål fra gruppen, så kan
det være det lykkes.

"Man kan meget med computere, det tager bare lidt længere tid" (TM)

Hilsen

Stup
XS1100S (Der står og surmuler, mens dens herre og mester triller rundt på en FJR1300.....)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 28-05-01 14:20

mc-stup wrote:

> [...]
>
> Stup
> XS1100S (Der står og surmuler, mens dens herre og mester triller rundt på en FJR1300.....)

Hej Stup
Det er faktisk lige omvendt , jeg har været medlem i flere år , og også
haft forsikring hos AI/provenzial , det er efter jeg skiftede til
Topdanmark , jeg ikke har hørt noget.

Ole

Fra : mc-stup

Dato : 28-05-01 21:39

Ole Mogensen skrev:

> Hej Stup
> Det er faktisk lige omvendt , jeg har været medlem i flere år , og også
> haft forsikring hos AI/provenzial , det er efter jeg skiftede til
> Topdanmark , jeg ikke har hørt noget.

Ok, men det er formodentligvis stadig den samme manglende kommunikation per
mail, men nu ved jeg, at Rolf har fået fat i nogle af dem, så måske lykkes
det. Dejligt med medlemmer, der gerne vil fortsætte..)

Stup
XS1100S (Stadig sur....)