Karoline's
Fra : Sand

Dato : 28-05-01 08:02

Hej NG,

Var der nogle der så hende konen på Virago'en med store sidetasker, som
lige kom til at vælte en TL1000 over i en Ducati ?? :0( -
Bitter,bitter.
Suzi'en have ridset tank, hele den ene kåbeside og udstødningen :0(
Der er et eller andet der siger mig, at hun ikke var så populær.

Og så var der lige den fede Guzzi med skiver på fælgringen,
indsprøjtning og en masse gejl, plus en V-Max med gas og
fladspjældskarbur. - Pyha!

-
Mvh. Sand

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 16:38

Sand <andpe_96@hotmail.com> skrev i en news:9est7v$c77$1@sunsite.dk...

> Var der nogle der så hende konen på Virago'en med store sidetasker,
som
> lige kom til at vælte en TL1000 over i en Ducati ?? :0( -

Nope!

Men jeg oplevede tilløbet til en lignende begivenhed:
En ældre mand havde tilsyneladende lige spændt sidevognen på sin Nimbus
i dagens anledning, og lige indenfor indkørslen var han ved at vælte
hele rækken i højre side fordi han tilsyneladende allerede havde glemt
sidevognens tilstedeværelse. Kun et højlydt råben fra fler personer i
nærheden forhindrede situationen i at udvikle sig - Og påberåbte vi
andres opmærksomhed!
Hvordan er nu smiley'en for røde ører?

Du missede froøvrigt chancen for at få hilst på Poul Dam + Heidi, Grewy,
Allan Bojesen og undertegnede, der efter lidt løst snak ved
MC-Chaufførernes klubhus, fik sig en god lille tur med indlagt
sightseeing på vej til Karoline-cafeteriet!

--
Armand.
(der herved fik føjet endnu to (tre!) koryfæer på listen af mødte

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 28-05-01 16:46

> Armand.
> (der herved fik føjet endnu to (tre!) koryfæer på listen af mødte
> DFM'ere)

Hvornår er der kaffemøde på Karoline næste gang? Er det osse på faste
søndage? Jeg tror jeg vil tage turen næste gang, såfremt der er nogle at
følges med!

Rasmus
(Som kun har været UNDER storebæltsbroen for nylig...)

Fra : m.grewy

Dato : 28-05-01 17:44

> Hvornår er der kaffemøde på Karoline næste gang? Er det osse på faste
> søndage? Jeg tror jeg vil tage turen næste gang, såfremt der er nogle at
> følges med!

Ja det er den sidste søndag i måneden.

Michael

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-05-01 16:48

"Armand"
skrev
> [...]
> MC-Chaufførernes klubhus, fik sig en god lille tur med indlagt
> sightseeing på vej til Karoline-cafeteriet!
************'
Hmm. Det missede jeg også
Jeg fik dog hilst på Michael på Virago, i kraft af det DFM skilt han havde
under nr. pladen. Vi fik bla. snakket lidt ørepropper, som han var
leverandøren af
Jeg kiggede ellers efter en Honda 450 (så kun en, meget ny, lige på et
hjørne) med vimpel, sløjfe eller andet armandsk der kunne indikere DFMs
tilstedeværelse. Men nope.
Jeg havde i øvrigt lidt ondt af de stakkels bilister der forvildede sig
ind - de burde næsten have været "advaret" ved indkørslen. Der var flere
ældre mennesker imellem.

--

/Jens S., Esbjerg - var ved Karoline ca. 14.00-15.00 MED DFM-logo på
nr.pladen

Fra : Mich@el

Dato : 28-05-01 22:34

Hej Jens.

"Jens S., Esbjerg" wrote:

> [...]
> Jeg fik dog hilst på Michael på Virago, i kraft af det DFM skilt han havde
> under nr. pladen. Vi fik bla. snakket lidt ørepropper, som han var

Yep, det var en fornøjelse at tale med en af vennerne fra DFM.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 22:39

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en

> Jeg kiggede ellers efter en Honda 450 (så kun en, meget ny, lige på et
> hjørne) med vimpel, sløjfe eller andet armandsk der kunne indikere
DFMs
> tilstedeværelse. Men nope.

Min metallic-røde 4½'er, med stelrør der løber over motorblokken, holdt
parkeret ved det lille fritliggende bindingsværkshus(=
"Hjulmagerhuset"), derved at det nærmest var eneste plads da vi ankom
ved to-tiden!
Og nej, jeg havde ikke markeret den med guirlander eller andet markant

> [...]
sig
> ind - de burde næsten have været "advaret" ved indkørslen. Der var

Lige som vi krydsede "Brovejen" for at købe os en is på den anden side
(ishuset nærmest byen har de største/billigste is) landede en bil med
campingvogn i den østligste indkørsel =
Men han var da kommet igennem da vi vendte tilbage :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 22-06-01 05:26

Søndag er det atter tid for kaffetræf ved Karoline-cafeteriaet i
Middelfart!

Vejret ser ud til at vile arte sig, og ligesom sidste gang stiller jeg
gerne såvel lokalerne ved MC Chaufførerne (Se detaljer andetsteds i
denne streng!), som migselv til rådighed for en opsamling inden en
kortere/længere fælles tur til Karoline.
Jeg kan forestille mig opsamling sidst på formiddagen og afgang ca. kl
13!

Læg lige en besked hér eller privat hos mig om du ønsker at være med.
Endvidere: Nødtelefon: 25215628

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 23-06-01 07:33

Armand skrev

> Søndag er det atter tid for kaffetræf ved Karoline-cafeteriaet i
> Middelfart!

Jep, og foreløbig er vi 3 der afgår fra McD i køge på søndag kl. 10.00 i
stille og roligt trav. Er der andre der har lyst til at slå følge, så mød op
_senest_ 10.00.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 10:20

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en

> Jep, og foreløbig er vi 3 der afgår fra McD i køge på søndag kl. 10.00
> stille og roligt trav. Er der andre der har lyst til at slå følge, så
mød op
> _senest_ 10.00.

Heeey!
Beware of the baelt-skraekkers

Ideen er god: Jo flere i er, desto bedre står i sammen imod det
væmmelige bælt

Brug for kørselsvejledning for det østjydske??
Medbring "panik-nummeret", for evt.'s skyld!

Vel mødt!

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 23-06-01 13:38

Armand skrev

> Heeey!
> Beware of the baelt-skraekkers
>
> Ideen er god: Jo flere i er, desto bedre står i sammen imod det
> væmmelige bælt

Ja nogen skal jo hjælpes over

> Brug for kørselsvejledning for det østjydske??

Tror det ikke. Det ser ikke helt vildt ud

> Medbring "panik-nummeret", for evt.'s skyld!

Jep, kan jo altid bruges hvis Dennis's italiener skulle bryde sammen )

> Vel mødt!

Tak

--
Niels S. (ex. jyde)
VFR800FI (også ex. jyde)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-06-01 14:15

> Armand skrev

> Ja nogen skal jo hjælpes over

> Tror det ikke. Det ser ikke helt vildt ud

> Jep, kan jo altid bruges hvis Dennis's italiener skulle bryde sammen )

Jahh, man kan jo allllllllldrig vide

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Christian Stidsen

Dato : 24-06-01 20:37

> --
> Niels S. (ex. jyde)
> VFR800FI (også ex. jyde)

Troede man var jyde for altid...

Christian

Fra : Jens U

Dato : 25-06-01 17:56

Christian Stidsen skrev i meddelelsen ...

>Troede man var jyde for altid...
>
>Christian

ex. er vel en forkortelse for det engelske ord "exile" = landsforvise, landflygtighed, flygtning.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Niels S.

Dato : 25-06-01 19:55

Jens U skrev

> ex. er vel en forkortelse for det engelske ord "exile" = landsforvise,
landflygtighed, flygtning.

*LOL*

Så var det da godt at der ikke var nogen der opdagede min korte indtrængen.
Ellers var jeg vel blevet stenet

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Poul Dam

Dato : 23-06-01 15:11

Hej

Vi springer over, er ved at pakke til Assen. Vi kører tirsdag aften. Kan I
have en god tur.

PD CBR1100 + Heidi

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 16:26

Poul Dam <pouldam@post10.tele.dk> skrev i en
> Hej
>
> Vi springer over, er ved at pakke til Assen. Vi kører tirsdag aften.
> Kan I have en god tur.

Selv god tur :-|

/
Armand (der tror at Poul kun forsøger at fratage os glæden )

Fra : Poul Dam

Dato : 23-06-01 22:35

> Armand (der tror at Poul kun forsøger at fratage os glæden )

Nej det gør jeg helt sikkert ikke og jeg kommer senere tro ikke I slipper.

Til Henrik vi ligger på camping i Vitten.Jeg mener den hedder Vinterzonen,
når du holder foran resetioen ( der hvor man melder sig til ) kigger du til
venstre, der er en stor jernlåge,vi ligger bag den og har gjort det de
sidste 11 år. God tur derned.

PD CBR1100

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 24-06-01 10:30

"Armand"
> skrev
> Jeg kan forestille mig opsamling sidst på formiddagen og afgang ca. kl
> 13!
*****************'
Kører I først fra klubben kl. 13. under alle omstændigheder ?
Så kan jeg "måske" nå at finde ud af, om jeg skal med.

Klubadressen skulle være Kobbelvænget 1 ?

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Niels S.

Dato : 24-06-01 18:06

Hej tak for sidst. Det var en kanon dag og rigtig hyggeligt at mødes.

Vel hjemme på djævleøen er der nu placeret yderligere dfm-ansigter på
lystavlen selvom man måske burde have frasorteret Michael Grewy's inden
lagring Nå - det blev nu kønnere senere på dagen

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 24-06-01 21:34

"Niels S."
skrev
> [...]
> lystavlen selvom man måske burde have frasorteret Michael Grewy's inden
> lagring Nå - det blev nu kønnere senere på dagen

*****************
Selv tak for sidst.
Enig i det med ansigterne. En ting er hvad man forestiller sig der gemmer
sig bag signaturerne, noget andet er at se personerne live.
Er det nu vi skal sige at næste gang mødes DFM på Djævleøen - Armand ?
Bæltskrækkernes dage må jo være talte, når I kunne tage turen fra øen

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Niels S.

Dato : 25-06-01 19:59

Jens S., Esbjerg skrev

> Enig i det med ansigterne. En ting er hvad man forestiller sig der gemmer
> sig bag signaturerne, noget andet er at se personerne live.

Pudsigt nok så passer de to ting sjældent sammen

> Er det nu vi skal sige at næste gang mødes DFM på Djævleøen - Armand ?
> Bæltskrækkernes dage må jo være talte, når I kunne tage turen fra øen

På Armandsk: JUP

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 26-06-01 00:08

> "
> Er det nu vi skal sige at næste gang mødes DFM på Djævleøen - Armand ?
> Bæltskrækkernes dage må jo være talte, når I kunne tage turen fra øen

Det er allerede på lørdag at man kører til Malerklemmen!
Vil du med???

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 26-06-01 07:24

Armand skrev

> Det er allerede på lørdag at man kører til Malerklemmen!

_Så_ langt er der heller ikke. Vent i bare med at køre til om søndagen

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 26-06-01 21:26

"Niels S
skrev om Malerklemmen:
> _Så_ langt er der heller ikke. Vent i bare med at køre til om søndagen
>
> --
> Niels S.
> VFR800FI
***************'
Søndag = rekreation og afdampning for mit vedkommende.
Lørdag = festival og godt vejr.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 26-06-01 21:22

"Armand"
skrev
> Det er allerede på lørdag at man kører til Malerklemmen!
> Vil du med???
>
> --
> Armand.
**************'
Desværre ikke denne gang

Esbjerg Rock Festival 30.06.2001. En årlig "tradition" (skål), som nok
slutter nu, da folk af en-eller-anden-grund ikke gider gå til festival i
Esbjerg. Startede ellers fint op for længe siden som "Glam-rock" med Alvin
Stardust, Slade, Sweet (før Brian C. døde), Suzi Quatro osv. men har haltet
stærkt de senere år. Men man er vel trofast (skål)

Og bæltskrækker: Ikke mig !

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Armand

Dato : 26-06-01 00:08

> ............ placeret yderligere dfm-ansigter på lystavlen selvom
> man måske burde have frasorteret Michael Grewy's inden lagring

HAVE-GRILL

Og dét var ham der forklarede sig i sidste uge med at skulle besøge sin
mormor! Godt hun blev skånet for dét syn

--
Armand.
(Der i høj grad også takker)

Fra : m.grewy

Dato : 26-06-01 21:19

"Niels S." wrote in message
> [...]
> lystavlen selvom man måske burde have frasorteret Michael Grewy's inden
> lagring Nå - det blev nu kønnere senere på dagen

Ja jeg ved det godt det var en hård sankt hans.
så hård at jeg blev nød til at finde klubbens sofa og ikke min egen.
Og tak til Armand fordi han kom og vækkede mig ellers var jeg nok ikke
kommet op før en gang ud på eftermiddagen

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 26-06-01 21:19

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 22:39

Fra : m.grewy

Dato : 28-05-01 17:40

> MC-Chaufførernes klubhus, fik sig en god lille tur med indlagt
> sightseeing på vej til Karoline-cafeteriet!
>
> --
En lille tur ja det er som man tager det ,nu kender Poul,Heidi og Allan hele
Fredericia og omegn

Michael (CBR600F4)