Bog til båden?
Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 10-04-05 21:26

Hejsa

Jeg ville lige høre om der var nogen der kendte til bogen:
"Boatwoner's Mechanical and Electrical Manual"
af: Nigel Calder
? og hvis der er nogen der gør, på hvilket niveau behandler den emnerne
dieselmotorer? dvs. kan en alm. mand der ikke kender noget til motorer
forstå den?

Vh CHristian Gammelgaard

Fra : Egon Stich

Dato : 11-04-05 20:46

"Christian Gammelgaard" <cgol03XXX@hst.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ? og hvis der er nogen der gør, på hvilket niveau behandler den emnerne
> dieselmotorer? dvs. kan en alm. mand der ikke kender noget til motorer

Jeg synes, ganske enkelt, at det er en fremragende bog.
Anbefaler den gerne.
Ang. forståelse:
Den er skrevet på teknisk engelsk, men en ordbog kan klare det meste.
Også gode illustrationer.

MVH
Egon

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 11-04-05 21:01

Hej Egon

Egon Stich wrote:
> [...]
> Anbefaler den gerne.
> Ang. forståelse:
> Den er skrevet på teknisk engelsk, men en ordbog kan klare det meste.

Teknisk engelsk er ikke noget problem, men jeg har ingen viden indenfor
motorer....

Vh Christian

Fra : Egon Stich

Dato : 12-04-05 14:32

> Hej Egon

> Teknisk engelsk er ikke noget problem, men jeg har ingen viden indenfor
> motorer....
>
> Vh Christian

Angående motorer giver den fine forklaringer om virkemåde, vedligeholdelse
og selvservicering.
Også transmissioner.

MVH
Egon