Dansk saite för begnade båtar & tillbehör
Fra : Pontus Claesson

Dato : 08-04-05 19:16

Hej allesammans!

Jag har köpt i båt i Danmark som jag skall segla hem om ca: en månad.
Till båten följde ett vinterstativ i stål, vilket jag inte behöver och
därför kommer att sälja. Därför undrar jag om ni känner till någon
bra Dansk websida för försäljning av båtar och båttillbehör.

Med Vänliga Hälsningar
/Pontus

Fra : MAXI-87

Dato : 08-04-05 20:23

"Pontus Claesson" <typhoon@tripnet.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> därför kommer att sälja. Därför undrar jag om ni känner till någon
> bra Dansk websida för försäljning av båtar och båttillbehör.
Hej
Den absolutte bedste side:
www.udkik.dk

eller

www.dba.dk

hilsen
Hans

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 08-04-05 20:20

Hej Pontus,

www.udkik.dk
www.dba.dk
www.boat4you.dk

og så selvfølgelig news gruppen news:dk.marked.privat.baad

/Bjarke

Fra : Per Krabbe

Dato : 09-04-05 08:49

> [...]
> därför kommer att sälja. Därför undrar jag om ni känner till någon
> bra Dansk websida för försäljning av båtar och båttillbehör.

www.scanboat.com er nu også et rimelig ok bud.

Hvad med at få hjælp af ham der solgte dig båden - han kender måske en på
havnen der var interesseret i stativet. Det ville da være noget nemmere -

pkc

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-04-05 12:42

> [...]

> därför kommer att sälja. Därför undrar jag om ni känner till någon
> bra Dansk websida för försäljning av båtar och båttillbehör.

De andre er også ok, men bda er nærmest en institution, hvor alle kigger.

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : Per J \(4220\)

Dato : 10-04-05 07:55

Pontus Claesson wrote:
> [...]
> därför kommer att sälja. Därför undrar jag om ni känner till någon
> bra Dansk websida för försäljning av båtar och båttillbehör.

Hvor stort er det?
--

Venlig hilsen

Per
Besøg Korsør Sejlklub: www.korsoersejlklub.dk
Oziexplorer: www.oziexplorer.com

Fra : Pontus Claesson

Dato : 10-04-05 18:14

On Sun, 10 Apr 2005 08:55:07 +0200, Per J (4220) wrote:

> Hvor stort er det?

Jag vet inte de exakta måttet på stativet, men uppskattingsvis
är det 2,5 x 3.5m. Du kan titta på bilder på denna adressen:
http://www.plastget.nu/?id=41

Med Vänliga Hälsningar
/Pontus

Fra : Per J \(4220\)

Dato : 12-04-05 06:38

Pontus Claesson wrote:

> Jag vet inte de exakta måttet på stativet, men uppskattingsvis
> är det 2,5 x 3.5m. Du kan titta på bilder på denna adressen:
> [...]

Det er mindre end det jeg har, så jeg springer over.