Slæbesteder i Danmark for trailerfolket
Fra : mlt

Dato : 06-04-05 21:10

Hej NG

Har nogen mon et link/kort/liste over slæbesteder rundt omkring i Danmark?
Jeg får nemlig min båd hjem om 9 dage(tæller ned!), så det kunne være rart
at kende forskellige søsætningssteder. Bor i østjylland.

Michael

Fra : Peter Andersen

Dato : 06-04-05 21:53

"mlt" <mlt@husbygningHXZ.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg får nemlig min båd hjem om 9 dage(tæller ned!), så det kunne være rart
> at kende forskellige søsætningssteder. Bor i østjylland.

Prøv dette link og kig lidt rundt eks under links
http://www.smaabaadsklub.dk/

Peter

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-04-05 13:40

"mlt" <mlt@husbygningHXZ.dk> skrev

> Har nogen mon et link/kort/liste over slæbesteder rundt omkring i Danmark?
> Jeg får nemlig min båd hjem om 9 dage(tæller ned!), så det kunne være rart
> at kende forskellige søsætningssteder. Bor i østjylland.

Der er vist også noget med, at hvis man melder sig ind i nogle af
sportsfiskerorganitationerne, så får man adgang til slæbesteder rundt
omkring. Jeg kender intet til detaljerne, desværre.

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : mlt

Dato : 07-04-05 17:35

Takker for hjælpen !

mvh Michael

Fra : MAXI-87

Dato : 07-04-05 17:40

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=grupper&funk=liste&gruppe=66

Hans Olsen

Fra : mlt

Dato : 07-04-05 17:51

Perfekt MAXI ! Tak !

Michael

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-04-05 18:03

Sådan er MAXI'er bare .....

<smile>

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

> Perfekt MAXI ! Tak !
>
> Michael

snip

Fra : MAXI-87

Dato : 07-04-05 18:45

Hej
Nu skriver du ikke nærmere hvor du vil søsætte færgen, men jeg syntes det
bedste sted er under den nye Lillebæltsbro.
Også kaldet "ved ammoniak havnen" den ved dykkerklubben på jyllandssiden.
MEN kom meget tidlig om morgenen - der er virkelig trængsel.
Jeg startede for mange år siden med en kabinebåd, og startede der, jeg
kommer til at huske på, en meget sent aften, vi kom i land og skulle op til
traileren, den så ud som om den var punkteret, men nogen havde sgu hugget
det ene hjul.
AK ja det var den gang man var bidt af fiskeri, både sommer og vinter, nogle
gange var fiskestangen dobbelt så tyk, på grund af is.