bådvogn til HR 38
Fra : Eva F. Boel og Klavs~

Dato : 28-03-05 14:11

Hvor køber man en bådvogn (brugt) til en Hallberg Rassy 38?

Med venlig hilsen

Klavs Lauridsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-03-05 15:12

"Eva F. Boel og Klavs N. Boel Lauridsen" <evaogklavs@get2net.dk> skrev

> Hvor køber man en bådvogn (brugt) til en Hallberg Rassy 38?

F.eks. her:

http://www.oesby-smedene.dk/smede.htm
http://shop.floor.dk/group.asp?group=110

Men der er næppe særligt mange af den slags vogne til salg i en *fornuftig*
stand, så mon ikke det billigste er at få en smed til at banke noget sammen?

Det kan ikke koste mange penge, hjul og aksler er jo rimeligt nemt at få
billigt, og så er du samtidig helt sikker på, at den passer præcis til dit
skiv..

Men jeg er da lidt nysgerrig efter at vide, hvad du egentlig skal bruger den
til?

Det er da ikke ret ofte, man har behov for at trække rundt med en båd i den
størrelse på pladsen?

Claus
--
EDB-bord til salg!
Tyverialarm til salg!

Fra : Per Krabbe

Dato : 28-03-05 15:31

"Eva F. Boel og Klavs N. Boel Lauridsen" <evaogklavs@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:TnT1e.1648$2_6.1109@news.get2net.dk...
> Hvor køber man en bådvogn (brugt) til en Hallberg Rassy 38?
>
> Med venlig hilsen

Tæt på:
http://www.scanboat.com/dk/vis_opslag.asp?m=&id=1448
Passer til sejlbåde op til ca. 36 fod.

eller
http://www.scanboat.com/dk/vis_opslag.asp?m=&id=1381
Modificeret lastbil trailer anvendt som bådvogn har været anvendt til en
Luffe 37, er bygget solidt og kan anvendes til sejlbåd op til 8 tons. står i
Kalundborg telefon 0045 59551056 email: fslo@statoil.com

pkc

Fra : Eva F. Boel og Klavs~

Dato : 28-03-05 18:57

Nej - jeg har vist også udtrykt mig forkert. Det behøver ikke at være en
bådvogn - et stativ er også godt nok.

Fra : Per Krabbe

Dato : 28-03-05 20:23

"Eva F. Boel og Klavs N. Boel Lauridsen" <evaogklavs@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:uzX1e.1741$bu6.817@news.get2net.dk...
> Nej - jeg har vist også udtrykt mig forkert. Det behøver ikke at være en
> bådvogn - et stativ er også godt nok.

Så kunne det jo være:

http://www.scanboat.com/dk/vis_opslag.asp?m=&id=1400

kunne bruges

mvh
pkc
scanboat.com - just more boats !

Fra : Torben Bach

Dato : 28-03-05 22:35

Eva F. Boel og Klavs N. Boel Lauridsen wrote:
> Nej - jeg har vist også udtrykt mig forkert. Det behøver ikke at være
> en bådvogn - et stativ er også godt nok.

Ellers er der jo nogle, som sælger brugte stativer på feks.:

http://www.udkig.dk/adlist.jsp?a=299&t=1

Med venlig hilsen
Torben

--