VF/VFR klub i Danmark?
Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 26-05-01 11:27

Hejsa,

Jeg har snakket med enkelte VF/VFR folk i ny og næ, men der er
tilsyneladende ikke nogen klub i Danmark til os heldige sjæle.
Derfor tænkte jeg at jeg lige ville stikke en finger i jorden herinde og få
en fornemmelse af hvor mange af min slags vi har. Selv bor jeg på Nørrebro /
KBH.

Lav lige et reply her hvis du kører Viffer. Så skal vi da allesammen ud og
prominere sammen :)

Jesper
VFR750F 91'er
Inferno rød <mums!>

Fra : Henry

Dato : 26-05-01 11:50

> [...]

> KBH.
>
> Lav lige et reply her hvis du kører Viffer. Så skal vi da allesammen ud og

Hej Jesper

Her er et reply fra Århus.

mvh
Henry (på en VFR800Fi, ejer af en håbløs halvfærdig webside www.vfr.dk med
masser af plads)

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 26-05-01 13:43

Der er lidt langt fra Aalborg til hovedstaden synes jeg nok.
Mvh. Flemming
VFR 87'er

Fra : Marius

Dato : 26-05-01 18:08

Flemming....det er da dem fra "Hovedstaden" der har det langt !!

Mvh.
Marius....Vendsyssel

Fra : Thomas Makro

Dato : 26-05-01 14:02

On Sat, 26 May 2001 12:26:55 +0200, "Jesper Rune Larsen"
<jesper.larsen@larsen.mail.dk> wrotE:

>Lav lige et reply her hvis du kører Viffer. Så skal vi da allesammen ud og
>prominere sammen :)

Jeg ejer en Viffer, og deltager gerne i en prominering

--
M.v.h. Thomas Makro, Valby, Kbh.
Honda VFR 750 F

Fra : Niels S.

Dato : 26-05-01 21:29

Jesper Rune Larsen skrev

> Lav lige et reply her hvis du kører Viffer. Så skal vi da allesammen ud og
> prominere sammen :)

Hej Jesper.

Jeg er med på en promenade tur. Kører VFR800FI.
Solrød egnen (og dermed er står det a'3 mellem jyder og sjællændere

--
Niels S.
VFR800FI
| \___|___/ | ( / _ --- _ \ )
( ___ ) \ / __|__ \ /
( / \ ) | [VFR] L
\ | . . | / \ .----. {O)
\ | | | | / \ | / / / | | |
' \ | | / ' | \ | \ | {_}
___ | | ___ | / / / | / /
___ ' ' ___ | / / / |
' - - -'

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 26-05-01 23:16

....og her med 4-3 til jyderne

Henrik
VFR750Fj

Fra : Bo Thomsen

Dato : 04-06-01 22:25

4-4 kbh kommer stærkt igen
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk

Fra : Armand

Dato : 27-05-01 03:53

Jesper Rune Larsen <jesper.larsen@larsen.mail.dk> skrev i en

> Jeg har snakket med enkelte VF/VFR folk i ny og næ, men der er
> tilsyneladende ikke nogen klub i Danmark til os heldige sjæle.

VF og VFR -ejere har vel ikke særligt meget til fælles andet end
Honda-navnet?

VF-ejere kan bruge en sådan klub til fælles støtte om hvorledes man
reparerer topstykker og hvor man kan købe brugte motorer, imens at
VFR-ejerne ikke kan genkende nogen af problemerne

--
Armand
(der lige lod Honda-haderen komme frem for en kort bemærkning - bare nu

Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 27-05-01 14:58

tjah tjoh, Armand. Det kan du jo så godt have ret i.
Vi holder os til VFR folket så da.

Til dem af jer som har svaret indtil videre... Jeg skriver lige til jer i
løbet af næste uge. KBH'erne kan jo mødes til en lille tur, så kunne vi
måske allesammen mødes et sted i landet til en kop øl og røverhistorier???
(det må være den optimale måde at få gang i en klub til Verdens Fedeste
Racer).

Nå ja, til dem som måtte være i tvivl om VFR'ens evner... en lille artikel
om en 250hestes turbo-ladet Viffer kan findes her:
http://www.emagick.com/bornhall/veefer/turbovfr.shtml

Jesper

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 27-05-01 18:20

klip
> VF-ejere kan bruge en sådan klub til fælles støtte om hvorledes man
> reparerer topstykker og hvor man kan købe brugte motorer, imens at
> VFR-ejerne ikke kan genkende nogen af problemerne

Er der ikke nogen der vil starte en fond som os ulykkelige VF ejere kan søge
økonomisk hjælp hos når vi skal reppe topstykke eller købe ny moter :)

Allan med temp down VF500.

Fra : Jan Petersen

Dato : 27-05-01 22:48

Endnu et stik til jyderne

Mvh Jan Petersen (RC24)

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 28-05-01 14:14

har også en rød vfr 96' 96.000 km (spinder stadig aom en drøm )
nordjylland sæby

hilsen klausvfr@mail.dk
(som er meget intereseret i en vfr klub)

Fra : Peder Sinding

Dato : 28-05-01 14:27

Hej Jesper..
Jeg er den lykkelige ejer af en VF750 S fra '84 ( taget hjem fra USA). Jeg
bor ved Stenløse, og er med på ideen !!
Se iøvrigt dette link...

http://user.icx.net/~jhunt1/sabmag/V%e4lkommen.html

Der er allerede en "Skandinavisk" interesseklub. Vi er ca 25 medlemmer p.t.
Den Engelsksprogede version af Sabmag har for øvrigt masser af interessant
stof + mailing liste.
Kontakt mig, hvis du finder ud af noget.

Peder Sinding
Sabre V45 '83 = VF750S ( Black Beauty )

Jesper Rune Larsen <jesper.larsen@larsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eo0hf$80g$1@news.inet.tele.dk...