Fireblade på "tilbud"
Fra : Michael K.S.

Dato : 26-05-01 10:47

Så lige hos den lokale forhandler at Honda har sat prisen ned til
199.996,billigt hva',altså en prisreduktion på 25.000 !

Officielt for at fejre deres 500' GP-sejr,uofficielt sikkert mere for
at pushe lidt flere.Gælder kun for et begrænset antal og kun for den
gule (Rossi-lakering).
Stadig voldsomt mange penge,men nu koster den da i det mindste det den
burde have gjort fra starten.

Ville være lækkert med lidt flere på vejene,så jeg kan købe en brugt
om X-antal år ).

-M

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 26-05-01 11:03

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev

> Så lige hos den lokale forhandler at Honda har sat prisen ned til
> 199.996,billigt hva',altså en prisreduktion på 25.000 !

Så er det jo til gengæld ikke særlig attraktivt at købe den nye CBR 600
til lige omkring 200.000 kr - men det var det sådan set heller ikke i
forvejen IMO...

--
Susanne

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 26-05-01 11:31

On Sat, 26 May 2001 12:03:09 +0200, Susanne Lund Pedersen wrote:

> Så er det jo til gengæld ikke særlig attraktivt at købe den nye CBR 600
> til lige omkring 200.000 kr - men det var det sådan set heller ikke i
> forvejen IMO...

Ganske enig. 185K for den nye S-model (ick!)

Saa vil jeg nok hellere bruge ~ 175K paa en R6 eller ZX-6 :)

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 26-05-01 11:40

Det er nok nærmere for at få tømt ud i lagerne så der er plads til næste års
model, som jo helt klart er meeeget bedre...

Fra : Michael K.S.

Dato : 26-05-01 12:22

On Sat, 26 May 2001 12:40:24 +0200, "Henrik H. Hansen"
<setasoft@mail.dk> wrote:

>Det er nok nærmere for at få tømt ud i lagerne

Som jeg også er inde på ja,det tror jeg næsten også.I DK er der næsten
ikke solgt nogle til indregistrering (mindre end 10 AFAIK),som
forudsagt allerede da den den kom frem,ufatteligt de overhovedet gad
indføre den til den pris.Same deal med SP-1'eren.

> så der er plads til næste års
>model, som jo helt klart er meeeget bedre...

Det får vi jo at se....

-M