? til Bjarke eller andre
Fra : MAXI-87

Dato : 26-03-05 18:14

Hej Bjarke, som ved en del om MAXIer
Tror du / I at teak til cockpit rimelig nemt kan omdannes
til en MAXI 87 ?

Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : MAXI-87

Dato : 26-03-05 18:16

Jeg mente teaksæt til cockpit fra en MAXI FENIX
Kan dette nemt ændres til en MAXI 87 ?
Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-03-05 20:14

Det kan det bestemt ikke (ja, alt kan jo lade sig gøre, men det er sikkert
nemmere at starte helt forfra ...)

Maxi Fenix kistebænke går rundt fra styrbord til bagbord med et stykke foran
nedgangsdøren der er i *samme niveau* som kistebænkene og ca 20-30 cm bredt.
Lidt ligesom et stort U

I 87'eren er det meget smallere foran nedgangen og går et lille hak ned.

Jeg prøver lige at finde nogle billeder....

Bjarke

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-03-05 20:26

Hermed lidt billeder:

Fenix: www.maximalt.dk/temp/cockpitbaenk-fenix.jpg

87: www.maximalt.dk/temp/nedgang87.jpg

Ja, så stødte jeg jo også lige på et billede jeg tog et år (samme år??) jeg
satte båden i vandet:
www.maximalt.dk/temp/cockpit87.jpg (jeg formoder det er det du gerne vil
have. - ikke for at smide salt i såret ...)

/Bjarke

Fra : MAXI-87

Dato : 26-03-05 22:14

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:4245b763$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> have. - ikke for at smide salt i såret ...)
Hej - naahh det går ellers helt godt - det med saltet
Jeg spørger fordi man kan gøre et kup i teak diverse på QXL
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17153271

Men ellers tusinde tak for foto - jeg kan godt se der er stor forskel - lidt
øv

Hilsen
Hans