Nu må foråret da snart komme..
Fra : BJ

Dato : 22-03-05 04:39

Man sidder og længes efter foråret med dejligt varmende, nærende solskin, så
man kan komme på havnen, i båden, hilse og snakke med alle de kendte i total
fred og fordragelighed.

Hvem skaffer lige noget forår .... eller kan det købes til tilbudspris på
E-bay eller andre steder af "Indernettes" lyksaligheder..?..

--
Bjørn J.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-05 06:03

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

> Man sidder og længes efter foråret med dejligt varmende, nærende solskin,

> man kan komme på havnen, i båden, hilse og snakke med alle de kendte i
total
> fred og fordragelighed.

Hvornår har du sidst oplevet et forår i danmark med "dejligt varmende,
nærende solskin", sommeren i danmark kan jo dårligt nok tilbyde det

Claus

--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?

Fra : Lars Kristensen

Dato : 22-03-05 11:52

Claus Tersgov wrote:
> [...]
>

> Hvornår har du sidst oplevet et forår i danmark med "dejligt varmende,
> nærende solskin", sommeren i danmark kan jo dårligt nok tilbyde det

Tja, jeg mindes da at have holdt fødselsdag i midten af april med
temperature omkring de 20 grader. Omvendt har der også været sne nogen
gange, men vi har da lov at være heldige.
Et kig ud af vinduet afslører da også at det er lækkert vejr - måske
lidt koldt i skyggen og vindsiden, men hvis man står i læ og med sol på,
er det da ganske rart.
Sidste år i slutningen af april fejlede vejeret bestemt ikke noget. Jeg
gik da og ordnede båd i t-shirt. Vi kan jo håbe det er det samme igen i
år. Der er jo ingen der siger at båden absolut skal ligge i vandet den
1. april.

En lille bøn herfra: Lad os få en lidt bedre sommer end sidste år, tak.
Jeg lå i Marstrand i 3 dage hvor regnen bare konstant stod ned i
stænger. Ikke noget der lige frem hjælper på lysten til at sejle ud i
gummibåden og kigge på matchrace.

- Lars

Fra : Egon Stich

Dato : 22-03-05 12:07

> [...]
>
> Hvornår har du sidst oplevet et forår i danmark med "dejligt varmende,
> nærende solskin", sommeren i danmark kan jo dårligt nok tilbyde det

Så bor man da et forkert sted?
Her i Rødvig skinner solen, den varmer, og om et øjeblik vandrer jeg de 200
m ned på havnen.
Vasker lidt båd, og får sikkert en håndbajer med de andre gamle gutter.

MVH
Egon

Fra : Henning

Dato : 22-03-05 18:10

On Tue, 22 Mar 2005 04:39:25 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Man sidder og længes efter foråret med dejligt varmende, nærende solskin, så
>man kan komme på havnen, i båden, hilse og snakke med alle de kendte i total
>fred og fordragelighed.

Kastrup Havn de sidste par dage - høj sol, masser af aktivitet. En tyk
trøje, så er der ingen problemer

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 22-03-05 19:39

Nemlig. Der finder ikke dårligt vejr... kun forkerte klær'

(pokkers så meget af mit tøj der er "forkert" i november ....)

Bjarke