refleks til Bjarke's windex
Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 19:11

Hejsa

Se hvad jeg faldt over til en tier i føtex: www.myboat.dk/refleks.jpg

Det er med en metalbøjle, så man kan sætte det rundt om benet. Men selve
refleksen er af papirtyndt gennemsigtigt, neongult plastik. Og som du kan
se, er der hvid plastik som baggrund.

Det giver faktisk et ganske fin refleks, www.myboat.dk/refleks1.dk og hvad
der er endnu mere interessant, det giver en meget stærk rød refleks, når jeg
belyser det med den lille røde/orange hjælpediode, som mit kamera bruger til
at fokuserer efter.

Jeg ved ikke, hvilken frekvens denne diode arbejde på, eller hvilken type,
der er tale om, men den er meget lille, og giver næsten ikke noget synligt
lys. Alligevel lyser refleksen meget kraftigt, selv på 8-9 meters afstand...

De to ting arbejder åbenbart godt sammen

Desværre kan jeg ikke fotografere det, fordi dioden slukker...

Claus

Fra : Torben Bach

Dato : 12-03-05 00:54

Claus Tersgov wrote:
> Hejsa

Hold da op - to indlæg hver for sig om det samme i samme gruppe.
Hvis ikke min selektive hukommelse spiller mig et puds, så har du mere end
én gang være ude med riven over for andre, der har formastet sig til det
samme.

Torben

*ROFL*
--