Lys på winddex
Fra : MAXI-87

Dato : 10-03-05 22:14

Godaw i stuen
Et par tråde tilbage, omtales et evt. LED lys til windex.
Da tråden blev lang, og vist mest endte i refleksbånd, længden af
en stue og meget andet godt, har jeg ikke "lyst" til at se slutningen
Men er dette ikke noget som kan bruges ?
http://www.mitron.se/SURE-S/lite.html
Jeg vil selv have et par stykker hjem, kan vel også fint bruges
i cockpit som dæmpet belysning.
Da jeg for en del år tilbage, selv støbte pirke til fiskeri, fik jeg
kvit og frit en pose rester af de refleksbånd hos en vejskilte fabrik, de
var kanon fine.

Hans Olsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-03-05 23:27

Hej Hans

Kender du prisen på dem

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 12:41

"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev

> Kender du prisen på dem

Alternativt kan de samme dioder købes i alle elektronikforretninger, hvis
man har mod på selv at sætte en formodstand på, og sætte dem i en lille
kasse, en klump spartelmasse eller hvad man nu kan finde på.

De koster nogle få kroner, men husk at sig, det skal være dem med højt
lysudbytte.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 14:56

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> De koster nogle få kroner, men husk at sig, det skal være dem med højt
> lysudbytte.

http://www.brinck.dk/opto.asp

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 15:02

"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev

> Kender du prisen på dem

http://www.mitron.se/pbx/px/k.pdf

120,- skr.

Claus

Fra : MAXI-87

Dato : 11-03-05 15:49

"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hans
>
> Kender du prisen på dem
Hej
den hvide koster 259,- i Sverige og på side 80 i watski kataloget
koster den hvide 248,-
Den røde og grønne koster 110,-
Jeg tror man selv kan finde noget ledning, de skal have 98,- for
et sæt.
Hvis du er interesseret, i en spec. pris, så send mig en mail på antal stk.
Gå på www.honet.dk for at få mailadressen. klik på e-mail på forsiden.
hilsen Hans

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-03-05 21:31

Jeg har lige fået mine. 4 stks for 168 kr inkl porto.

/Bjarke

Fra : MAXI-87

Dato : 13-03-05 21:50

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:4234a2fd$0$80888$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Jeg har lige fået mine. 4 stks for 168 kr inkl porto.
Hej Bjarke
Hvad er det lige helt konkret du har fået ?
evt. gerne et link -

Hilsen
HO

Fra : Bjarke Christensen