Når en salgsannonce bliver til en efterlys~
Fra : K

Dato : 21-02-05 13:50

Efterlysning af Scooter

Nogen er rendt med min PGO T-rex 110 ccm på et eller andet tidspunkt i
tidsrummet fredag ca.16.00 - mandag 7.00, da jeg kom ud i baggården her til
morgen, der var den væk. ( tyveri blev straks anmeldt til politiet )

Særlige kendetegn :
1. Blåt klistermærke som forestiller et fiskeskelet, siddende på kåbedelen
lige over forlygten !
2. Sort
3. Indreg. nr. ET 17 325

Jeg formoder at der er en sammenhæng imellem tyveriet og salgsannoncen i
nyhedssgruppen "dk.marked.privat.motorcykel" uden dog at kunne sige det med
sikkerhed, der sker normalt ikke tyveri i det område jeg bor i, der er
ihvertfald meget langt imellem ....min største dumhed er nok at jeg har vist
mit telefonnummer i nyhedsgruppen ( så kan jeg lære af det )

......hvis nogen ser scooteren ( måske i Aalborg omegn ) må i gerne sige til
!

DUSØR UDLOVES TIL DEN DER FINDER DEN / DEM DER HAR STJÅLET KØRETØJET !!!!!

V.H K ( John Kramme )

Fra : S.G

Dato : 21-02-05 13:52

"K" <kramme@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til !
>
> DUSØR UDLOVES TIL DEN DER FINDER DEN / DEM DER HAR STJÅLET KØRETØJET !!!!!

Det er sq surt. Håber du finder den igen.
Du kan jo dele sedler osv rundt til taxa folk m.m (kom copy paste jer der
har vejledningen)

Det er nødvendigvis ikke i forbindelse med din annonce den er stjålet! Hvad
skulle gøre den mere "stjælbar" ved at have en annonce oppe på den?

Fra : K

Dato : 21-02-05 22:25

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sq surt. Håber du finder den igen.
> Du kan jo dele sedler osv rundt til taxa folk m.m (kom copy paste jer der
> har vejledningen)

God ide ....tak

> Det er nødvendigvis ikke i forbindelse med din annonce den er stjålet!
> Hvad skulle gøre den mere "stjælbar" ved at have en annonce oppe på den?

Jo det har jeg en tro på ....som den vagthavende betjent sagde da jeg meldte
den stjålet :
Citat
når du har oplyst telefonnummer i din salgsannonce, så er det næsten
det samme som at sige til tyven "kom og tag mig"

det kan jo endnu ikke bevises men der var jo pludselig åbnet op for hvor
køretøjet befandt sig :-/

Fra : N/A

Dato : 21-02-05 22:32

Fra : K

Dato : 21-02-05 22:32

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> Hvorfra er den stjålet i Aalborg ?

Vejgård

> Sikkert ikke den men her i Kærby havde vi parkeret en blå scooter neden
> for vores altan igår aftes. Denne blev afhentet klokken ca. 23 og personen
> døjede gevaldigt med starte den ..... Eneste kendetegn jeg lagde mærke til
> var den ingen nummerplade havde,

Den her er sort, med et blåt fiskeskelet over forlygten ....ok, i mørke er
alle katte grå [blå/sort] .....min kunne/kan faktisk godt nogen gange døje
med at starte når den var/er kold

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-02-05 08:55

Det er for surt. Men ja, det er sikkert dit telefonnr. som har "afsløret"
dig. Få dig evt. et hemmeligt nr. på en mobil e.l. Som du så kan
offentligøre. Det er vist ikke første gang dette sker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : K

Dato : 22-02-05 18:42

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er for surt. Men ja, det er sikkert dit telefonnr. som har "afsløret"
> dig. Få dig evt. et hemmeligt nr. på en mobil e.l. Som du så kan
> offentligøre. Det er vist ikke første gang dette sker

tak for din medfølelse
.....tilfældigvis bliver min fastnettelefoni alligevel nedlagt, da jeg
skifter teleselskab så det kommer af sig selv ...og nyt nummer bliver ikke
offentliggjort