Fed musik video med mc-stunt!!
Fra : Soren Lindholt

Dato : 20-02-05 15:47

Fra : Moller

Dato : 20-02-05 16:00

Soren Lindholt wrote:
> http://www.koreus.com/files/200407/lego-zone.html
>
> Hvad sagde jeg??

   *LOL* syntes bare det er svært at se hvad mærke de køre på... på den
anden side der er lidt YMCA look over dem, så mon ik det er hvide Honda
VFR 750 maskiner ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-02-05 20:31

Moller wrote:

> *LOL* syntes bare det er svært at se hvad mærke de køre på... på den
> anden side der er lidt YMCA look over dem, så mon ik det er hvide
> Honda VFR 750 maskiner ;)

Ska' du ha' tæsk???

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Moller

Dato : 20-02-05 20:33

Anders Thorup wrote:

> Ska' du ha' tæsk???

   Uh uh... lyder som om der skal nogen små stærke frem til TPT igen ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-02-05 21:04

Moller wrote:

> Uh uh... lyder som om der skal nogen små stærke frem til TPT igen ;)

ja,, men det kan være jeg skal nasse et bagsæde i år

Ferien er allerede på plads,, så jeg skal nok komme derop , men hvordan
er lidt mere usikkert

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-02-05 21:06

Anders Thorup wrote:

> Ska' du ha' tæsk???

Hvad fan´ Anders er du i live endnu?
Troed kun du huserede i Bil gruppen nu....
Har du fortrudt at du er blevet "X"

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-02-05 21:13

"J.C.Kløve" wrote:

> Hvad fan´ Anders er du i live endnu?

jada, selvfølgelig er jeg stadig i live
Har bare haft tralvt på det sidste, er bl.a. flyttet.

> Troed kun du huserede i Bil gruppen nu....

Nejda, kigger lidt med i begge

> Har du fortrudt at du er blevet "X"

Selvfølgelig har jeg det, men følte desværre at det var nødvendigt. Men bare
rolig, i slipper ikke så slet, så jeg skal nok vende tilbage, når især.
økonomien tillader det. Men måtte prioriterer at få noget ordentligt og bo
i, og det betød at jeg måtte lidt væk fra byen, og så er en bil altså mere
praktisk (men desværre også mere kedelig )

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-02-05 22:58

Anders Thorup wrote:

> [...]
> i, og det betød at jeg måtte lidt væk fra byen, og så er en bil altså mere
> praktisk (men desværre også mere kedelig )

En ATV kunne da også være løsningen

Fra : Armand

Dato : 20-02-05 16:05

Soren Lindholt wrote:
> http://www.koreus.com/files/200407/lego-zone.html
>
> Hvad sagde jeg??

Hæ.
Man savner helt at have set originalen!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-02-05 21:57

> http://www.koreus.com/files/200407/lego-zone.html
>
> Hvad sagde jeg??
>
> Soren

og hvis man ka lide musikken

http://www.pastiche.info/topliens/zik/numanumaye.htm

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-02-05 01:53

>og hvis man ka lide musikken
>http://www.pastiche.info/topliens/zik/numanumaye.htm

Jeg vil ikke vide hvordan du er faldet over det link

/Jan