Stenslagsbeskytter?
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-05 13:15

Jeg har her i NG læst om "stenslasbeskyttere" i form af en gennemsigtig
plastik film man kan klistre på og dermed beskytte lakken mod de værste
skrammer m.v.

Det vil jeg have monteret på forgaffelben og nederste del af kåben, samt
der hvor mine "smid-over-tasker" kommer til at hænge.

Jeg har fundet et produkt i US "tankslapper" der ser ud til at være et
ædrueligt bud på det jeg leder efter, det ser dog ud til at være
udformet specifikt til den enkelte model og dennes tank (ikke det jeg
leder efter) desuden kommer jeg jo ikke lige forbi staterne en af de
nærmeste dage

Der er flere her der har påstået, at det kan fås hos enhver autolakerer
og det der ligner, men jeg har ledt og ledt og jeg kan sgutte finde
noget der bare ligner.

Hjælp!
Et link, en henvisning til en der forhandler dette produkt (i området
udspændt af Århus-Viborg-Aalborg (det er vist himmerland ++ )
Anyone??

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-02-05 14:17

> Jeg har her i NG læst om "stenslagsbeskyttere" i form af en
> gennemsigtig plastik film man kan klistre på og dermed beskytte
> lakken mod de værste skrammer m.v.

Jeg bruger bare bogbinderplast. Det virker fint til en ferietur. Jeg plejer
at vokse lakken godt, så er det nemt at få af igen uden limen sidder tilbage
i flager.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-02-05 15:48

Hva med sådan noget plastikfilm som de pakker taxi´er ind i med reklamer,
det må da osse ku fåes gennemsigtigt ?!?
Det kan varmes på så det får den facon der nu skal bruges

Jeg har dog ingen ide om hvem i jylland der laver den slags ? anyone ??

Ellers må du spørge taxi´erne ?!? hvor de for deres reklamer på henne..

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Schlæger

Dato : 19-02-05 17:12

Eg Egemarke wrote:

> Hva med sådan noget plastikfilm som de pakker taxi´er ind i med reklamer,
> det må da osse ku fåes gennemsigtigt ?!?
> Jeg har dog ingen ide om hvem i jylland der laver den slags ? anyone ??

Hvis du vil finde firmaer, som laver full-size automobilkondomer, så kan
du prøve at google på "bilreklame". Det giver resultater. De fås i mange
farver - men der står altså ikke noget om eventuel smag

Ellers ville jeg nok starte med stenslagsfolien - i første omgang.

Mch Schlæger

Fra : Armand

Dato : 19-02-05 20:45

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg bruger bare bogbinderplast.

Selvklæbende hyldepapir fra nærmeste farvehandel.

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 19-02-05 17:07

J.C.Kløve wrote:

> Der er flere her der har påstået, at det kan fås hos enhver autolakerer
> og det der ligner, men jeg har ledt og ledt og jeg kan sgutte finde
> noget der bare ligner.

> Hjælp!

På hjemmesiden http://cdcardic.e-supplies.dk/frame.asp kan man finde det
under "Katalog - Styling - Udvendig styling - Foliatec styling" -
stenslagsbeskytter 17,5x165 cm. for 269,- kr.

Jeg kan desværre ikke vedlægge et link, da hjemmesiden er lavet i frames.

CD Cardic forhandles ved hos de fleste autoudstyrsforretninger, så du er
nok nødt til at klæde dig ud, og acceptere at gå ind i dåsan en biks...

Mch Schlæger

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-05 17:39

Schlæger wrote:

> [...]
>
> CD Cardic forhandles ved hos de fleste autoudstyrsforretninger, så du er
> nok nødt til at klæde dig ud, og acceptere at gå ind i dåsan en biks...

Bingo!
Der var den, det var sata... Sørens, der er endog en sådan biks
lokalt!?! hmm ja man se ikke skoven for bare træer.

Takker

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Schlæger

Dato : 19-02-05 17:56

J.C.Kløve wrote:

> Bingo!
> Der var den, det var sata... Sørens, der er endog en sådan biks
> lokalt!?! hmm ja man se ikke skoven for bare træer.

> Takker

Be'r

... og så har du til et par dage ..... (det er jo nok det samme produkt,
som ofte sidder på en MC, der hvor et kabel eller en slange kan komme til
at gnave i lakken - f.eks. på min forskærm)

Mch Schlæger