en evt udluftning?
Fra : Mette og René

Dato : 19-02-05 12:46

Så har man skiftet de kære gløderør....hvaså, da jeg skiftede dem havde jeg
alle
rørene fra pumpe til dyse, efter jeg havde samlet det hele igen skulle den
have
et extra drej med nøglen inden den kom igang, ikke noget mærkligt i det, men
her
til morgen var det samme problem(efter jeg har kørt cirka 50km i den), hvad
sker
der? den skal vel udluftes, men hvordan gør man lige det?

René

Fra : Mette og René

Dato : 19-02-05 13:43

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad sker
> der? den skal vel udluftes, men hvordan gør man lige det?

løsner man bare dyserøret til der kommer diesel ud?

René

Fra : Mette og René

Dato : 19-02-05 15:08

> [...]
> hvad sker
> der? den skal vel udluftes, men hvordan gør man lige det?

nye oplysninger, jeg har fundet ud af at der er en hel del luftbobler fra
brændstof filter, og det er jo for det meste tegn på der skal et nyt på, men
det fatter jeg ikke , fordi jeg lige har skiftet det

René

Fra : Mette og René

Dato : 19-02-05 15:14

> [...]
> brændstof filter, og det er jo for det meste tegn på der skal et nyt på,
> men det fatter jeg ikke , fordi jeg lige har skiftet det

og hvor får man lige et nyt brændstof filter på en lør eller søn