Aluvinduer
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 19-02-05 04:53

Er der nogen der har kendskab til udenlandske producenter af
aluvinduer, windscreens og forluger i alumionium. Jeg mangler den
slags til min glasfibersejlbåd af ældre dato.

Kurt Nielsen

Kurt Nielsen
Østerhusevej 11
5953 Tranekær
mailadresse: urt@pc.dk

Fra : Finn

Dato : 21-02-05 19:23

Dette svenske firma har mange forskellige vinduer.

http://www.ometall.se/omoss.htm

Der er jo også dette danske:

http://www.ertec.dk

--
Mvh. Finn

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 23-02-05 20:55

Tak for tippet. Ô-metall virker interessant.

Kurt Nielsen

--
Kurt Nielsen
Østerhusevej 11