Skal nye biler undervognsbehandles?
Fra : mullerman

Dato : 18-02-05 20:45

eller er de det fra fabrikken?

Martin

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-02-05 20:50

> eller er de det fra fabrikken?

De fleste biler har godt af en undervognsbehandling - allerede fra første
dag på vejen....

Men nogle biler har mere behov end andre.

De koreanske er de værste... VW, Seat, Skoda, Audi, Volvo og Saab er de
bedste.

/Jan W Nielsen

Fra : Aksel

Dato : 19-02-05 00:01

> [...]
>
> Men nogle biler har mere behov end andre.
>
> De koreanske er de værste... VW, Seat, Skoda, Audi, Volvo og Saab er de

http://www.bilpriser.dk/evaluation/bilpriser/news/PageGuidesArticle.po;_QEwsyodkK3ufX9Z0Vl3?GUIDEID=49

http://www.autobremsen.dk/Trolles%20sider/klummen_k%C3%B8bbrugt.htm

De koreanske er ikke de værste, det er amerikanske.

Hilsen Aksel

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-02-05 10:17

> De koreanske er ikke de værste, det er amerikanske.

Du har ret - dem glemte jeg - de findes ikke i mit "bilunivers"..

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 11:34

> [...]
>
> Men nogle biler har mere behov end andre.
>
> De koreanske er de værste... VW, Seat, Skoda, Audi, Volvo og Saab er de

Peugeot vil jeg betegne blandt de bedste... Kig på 106, 306, 406 som kan
være adskillelige år gamle, men stadig uden en rustplet, eller aller højst
lidt overflade rust... For den sags skyld prøv at kigge på ældre
Peugeot'er - 205, 405 m.fl. der er absolut heller intet at komme efter...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-02-05 12:37

> Peugeot vil jeg betegne blandt de bedste... Kig på 106, 306, 406 som kan
> være adskillelige år gamle, men stadig uden en rustplet

Du har ret - men de ligger stadig et halvt niveau under Seat, Skoda, Audi,
VW, Volvo og Saab.

De har samme gode galvanisering - men de er ifølge FDM m.fl tørre i
hulrummene, når de kommer til DK.

....men jo - Peugeot er også rigtig gode til ikke at ruste..

/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-02-05 13:12

> Du har ret - men de ligger stadig et halvt niveau under Seat, Skoda, Audi,
> VW, Volvo og Saab.

P.S: De små Volvoer er oftest ikke nær så godt beskyttet som de store..

/Jan W Nielsen

Fra : GiWeo

Dato : 19-02-05 09:52

Hejsa

>eller er de det fra fabrikken?

Bilen har samme beskyttelse om den skal køre i Sydspanien i Danmark
fra fabrikkens side - så hvad synes du

Hvor bor du i landet - måske jeg kan hjælpe med en go pris !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : N/A

Dato : 20-02-05 09:47

Fra : GiWeo

Dato : 20-02-05 09:47

Se din mail !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : mullerman

Dato : 20-02-05 12:05

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se din mail !

Har ikke fået nogen mail... Prøv denne mail i stedet: mamo00ab (at)
student.cbs (dot) dk

Martin

Fra : Jens

Dato : 19-02-05 13:01

mullerman wrote:
> eller er de det fra fabrikken?
>
> Martin

Meget lærerigt at læse her: http://www.vibilagare.se/ Klik på
rostregistret ude til venstre.

VH Jens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-02-05 11:03

mullerman wrote:
> eller er de det fra fabrikken?

Jeg ville ikke tøve!
Bedre før en siden.

Mvh
Roberto (Behøves man nogensinde at vaske en bil?)