Hej...
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 18-02-05 17:03

Hej....
idag da jeg var på vej hjem kom jeg ud at der var 2 biler der var parkeret
lige ved siden af hinnanden dvs. holder i vejbanen ned af vejen og en i
vejbane op ad vejen bellem biler var der ca 1-1,5m dvs der kunne lige komme
en cykel igennem og vivar nogle stykker der holdte og dyttede og dyttede for
at få opmærksomhed fra ejerne men der var inge mennesker i bilerne og der
var ikke nogle der kom hen og flyttede bilerne, det skal siges at der ikke
er p-pladser der hvor de var parkerede.

jeg tog mobilen og ringede til politiet de sagde at det skulle de nok tage
sig af jeg kørte hjem og ½ time efter da jeg skulle afsted igen var bilerne
stadigvæk parkeret det samme sted men denne gang med en hvid mondeo med blå
blik bagved.

nu er mit spørgsmål hvad sker der med ejerne af bilerne???

Anders

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 18-02-05 17:09

Hej... sorry jeg glemte et emne fejl fra min side

Anders

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-02-05 20:21

Anders E. Larsen wrote:
> Hej... sorry jeg glemte et emne fejl fra min side

Så vil jeg da gerne hjælpe dig.

Det kan du jo selv rette da du sendte det nye indlæg. Du skrev
beklagelsen, men rettede ikke i subject. Det virker da lidt usmart...

NB. Generel retningslinie for kommentarer i nyhedsgrupper er:
Slet overflødig tekst og skriv _under_ det originale indlæg.

Du har vist behov for lidt oplæring:
Se hvordan du bruger nyhedsgrupper under www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 18-02-05 18:51

> nu er mit spørgsmål hvad sker der med ejerne af bilerne???

Først skal politiet lige finde ud af hvem som kom sidst og dermed parkerede
ulovligt.

Emil