Audi A3, signal til GPS
Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 18-02-05 15:40

Hejsa!

Jeg forsøger mig i disse dage med installation af en Blaupunkt autoradio med
navigation i en Audi A3 ('04). Mit første problem er selve GPS-modtageren,
som vel helst skal placeres i forruden el.lign, men hvordan hulen får jeg
trukket ledningen til bagsiden af radioen?

Der er umiddelbart ikke adgang til bagsiden af midterkonsollen via.
handskerummet eller panelet under handskerummet. Der er dog et lille hul,
hvor panelet "møder" midterkonsollen, men det ser ud til at være fyldt op
med isolering el.lign.

Der findes forresten allerede en ledning i midterkonsollen, der er
påmonteret et stik, der ligner det fra GPS-modtageren. Kan det tænkes, at en
sådan allerede findes i bilen ab fabrik? Jeg har i øvrigt forsøgt mig med at
placere modtageren bag radioen i midterkonsollen, men der har den lidt svært
ved at finde mere end 1 eller 2 satelitter...

Det andet problem er så CD-changeren, som jeg gerne vil placere under (eller
i) handskerummet, men det er jo lidt det samme...

Er der mon nogen af jer, der ved hvordan man får trukket noget ledning den
vej? Eller har alternative idéer til en løsning?

--
Jacob