blødhed i dæk?
Fra : S.G

Dato : 17-02-05 23:08

Hvordan er det nu!
Hvad er blødest. Bridgestone bt010 eller bt012?
Metzeler z1, z2, z3 eller z4?
:)

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 18-02-05 00:11

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er blødest. Bridgestone bt010 eller bt012?

Jeg kender ikke lige noget til Metzeler, men bt010 er udgået og blevet
erstattet af bt014 og det er Bridgestones blødeste dæk til gadebrug...

/J

Fra : Ronni Sørensen

Dato : 18-02-05 16:17

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> skrev i en
meddelelse news:cv389b$5mp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg kender ikke lige noget til Metzeler, men bt010 er udgået og blevet
> erstattet af bt014 og det er Bridgestones blødeste dæk til gadebrug...

Og det passer så heller ik..
BT-010 bliver skam lavet endnu..
der er så tilgængel senere lavet både, et BT-012 og BT-014, som begge er
blødere end 010, men holder heller ik så mange km som 010..
og 014 er nu heller ik bridgstones blødeste landevejs dæk.. det er BT-012ss

Ronni
'93 Fireblade (med BT-012)

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 18-02-05 16:45

"Ronni Sørensen" <dsl1131654@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blødere end 010, men holder heller ik så mange km som 010..
> og 014 er nu heller ik bridgstones blødeste landevejs dæk.. det er

Ok .. det kan jeg jo ikke ha' stående på min person

Derfor så undersøgte jeg det på Bridgestones egen hjemmeside, og det viser
sig at ingen af os havde ret .. BT-002 er det blødeste dæk de laver til
gadebrug ..

BT-012ss, BT-010 og BT-014 ligger sådan i en stor klump, dog er BT-012ss
"forrest" i kapløbet om at været blødest af den gruppe ...

/J

Fra : Torben V. Mogensen

Dato : 18-02-05 22:37

> [...]
>
> BT-012ss, BT-010 og BT-014 ligger sådan i en stor klump, dog er BT-012ss
> "forrest" i kapløbet om at været blødest af den gruppe ...

Hvad er det I mener med blødhed i dæk, eller det selve gummiet eller
karkassen?
Stillede netop et spørgsmål om emnet d. 4/2

Kan man sammenligne hvor bløde dækkene er, og hvor ser man det på selve
dækket, er der en kode som angiver det?

Torben

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-02-05 07:38

> [...]
> Kan man sammenligne hvor bløde dækkene er, og hvor ser man det på
> selve dækket, er der en kode som angiver det?

Hej Torben

Som vi også svarede sidst, så er der ingen kode der angiver noget på
dækkene. Vi læser dæk tests, kigger på hjemmesider og lytter til folks
erfaringer.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-05 08:52

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej Torben
>
> Som vi også svarede sidst, så er der ingen kode der angiver noget på
> dækkene. Vi læser dæk tests, kigger på hjemmesider og lytter til folks
> erfaringer.

ja nemli ja
Og som Armand belærte mig om, allerede ved mit 2. indlæg i denne gruppe
i sin tid.
Du sidder selv ved skærmen, undersøg lige tingene bare lidt inden du
spørger/svarer hav MC nøglen ved hånden, ken motorbasen.
havde hovedparten gjort dette i denne tråd var den ikke blevet til noget

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Torben V. Mogensen

Dato : 20-02-05 21:08

> [...]

blødere end 010, men holder heller ik så mange km som 010..
og 014 er nu heller ik bridgstones blødeste landevejs dæk.. det er BT-012ss

Det var ellers denne kommentar at der kunne være noget målbart til
sammenligning mellem dækkene.

Således at en defus påstand, bliver til noget konkret målbart og direkte
sammenligneligt.

Torben