Xenon Eftermontering, Part 2
Fra : Brizz

Dato : 17-02-05 20:41

Har købt mit sæt, modtaget det og endelig også monteret det.
Bilen er en Passat 01 med H7 pærer. Men havde hørt fra en anden at det ikke
var noget problem med nogen DS2 pærer(tror jeg nok de hedder)
Det er muligt det gik let og smerte frit på hans bil. Men for dælen det
gjorde det ikke på passaten.
Det clips der holdt H7 pærene fast kunne ikke bruges på Xenon pærene så der
skulle brygges noget nyt sammen. Det lykkedes også endelig.
Det største problem var dog den manglende plads til mine fede fingre nede i
motorrummet

Men nu er de monteret og det var alt slidet værd. Fåååårk et godt lys det
giver.
Har fået kontrolleret at de er justeret rigtigt og adskillige landevejs
tests har overbevist mig om at de IKKE BLÆNDER!

Men mit råd til andre vil være. Køb et sæt der passer til den bil man har.
Det sparer en for en masse Storm P løsninger og grå hår i hovedet.

Der vil senere komme billeder på min hjemmeside af monteringen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-02-05 20:46

Brizz wrote:
> [...]
> Har fået kontrolleret at de er justeret rigtigt og adskillige
> landevejs tests har overbevist mig om at de IKKE BLÆNDER!

Det var da en masse bøvl...

Men ja, det giver et godt lys...
(trods alt)

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Brizz

Dato : 17-02-05 21:18

> Det var da en masse bøvl...

Ja det må du nok sige og var også klar på at kaste det hele af h...... til.
Men er glad for jeg ikke gjorde det.

> Men ja, det giver et godt lys...
> (trods alt)

Ja trods alt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....endelig med Xenon der bare duer

Fra : Allan Møller

Dato : 17-02-05 21:47

> Har fået kontrolleret at de er justeret rigtigt og adskillige landevejs
> tests har overbevist mig om at de IKKE BLÆNDER!

Af ren nysgerrighed - hvordan klarer du en besigtning / bilsyn ?

> Men mit råd til andre vil være. Køb et sæt der passer til den bil man
har.
> Det sparer en for en masse Storm P løsninger og grå hår i hovedet.

Har selv overvejet det på Passat'en men det faldt dog til jorden igen -
din
beskrivelse
af problemer har nok begravet projektet helt.

> Der vil senere komme billeder på min hjemmeside af monteringen.

Skynd dig

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 22:34

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed - hvordan klarer du en besigtning / bilsyn ?

De kan vel afmonteres lige inden bilsynet

--
Tom

Fra : Allan Møller

Dato : 17-02-05 22:51

> De kan vel afmonteres lige inden bilsynet

Men det lyder da til at være lidt besværligt - men måske nemmere nu hvor han
har prøvet det ...

Mvh. Allan

Fra : Brizz

Dato : 17-02-05 23:02

> Men det lyder da til at være lidt besværligt - men måske nemmere nu hvor
> han har prøvet det ...

Afmontering tager et split sekund og montering af H7 pærer tager et split
sekund...Det der tager tid er monteringen af xenon igen. Men nu er der ikke
så meget tilpasning. Nu skal det bare på.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....endelig med xenon, der bare sparker røv

Fra : Brizz

Dato : 17-02-05 23:04

> Har selv overvejet det på Passat'en men det faldt dog til jorden igen -
> din
> beskrivelse
> af problemer har nok begravet projektet helt.

Du skal ikke begrave det. Du skal bare ikke købe samme sæt som jeg gjorde
men brug lidt flere penge på det og køb et sæt der passer specifikt til H7.
Det er der lorten ligger begravet.

> Skynd dig

Skal nok men arbejder en del indtil onsdag i næste uge. Men så er der nok
tid til at smide det på min side.
Skriver her når det er gjort

Mvh Brian
---