Lidt god service fra louis.de
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 16-02-05 20:49

Til trods for deres slam-php-egenskaber, så forstår de sig nu udmærket
på god service.

For en måneds tid siden bestilte jeg en ny hjelm til kæresten, en
Dainese på supertilbud til 50 euro (eks-demo men alligevel - utroligt
billigt). Den ankom i fin stand, der var ikke en finger at sætte på den
(eller -aftryk at se) og passede også som den skulle.

Så opdager jeg forleden at den dog manglede åndebeskytteren som følger
med alle Dainese hjelme. Skriver så i fredags og spørger venligt på
engelsk om det nu kan passe og om de ikke kan eftersende den. Jeg hører
ingenting og var egentlig opsat på bare at købe deres
universal-åndebeskytter eller et andet anti-ånde-produkt.

Men så i dag kommer den sørme med posten :)

Den handel kan de ikke have tjent meget på, men super service var det.

Carsten Sørensen

Fra : Peter Hasselby

Dato : 16-02-05 22:01

Har også gode ting at sige om Louis. Når man bestiller går der sjældent mere
end 5 dage inde varerne kommer. Skulle have en jakke i en anden størrelse
end den bestilte, de byttede den til en helt anden model uden brok. En anden
gang havde jeg givet 10 euro for meget for et produkt, efter at jeg pr. mail
havde gjort dem opmærksomme på det. Ringede de fra tyskland og undskyldte
mange gange og satte efterfølgende pengene ind på min konto.

Louis.de kan varmt anbefales