Huske svag !
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 21:12

Hej NG.

Hvem var det der havde en Suzuki (etellerandet) der havde kørt rigtigt mange
km ?, kan dog huske at den har været på tale herinde et par gange, men kan
altså ikke huske hvad/hvem/hvor, og så det er lidt svært at søge på.
--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 21:58

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> km ?, kan dog huske at den har været på tale herinde et par gange, men kan
> altså ikke huske hvad/hvem/hvor, og så det er lidt svært at søge på.

Jeg en der har kørt lidt , det er godtnok ikke en Suzuki, men en Kawasaki Z
750 Twin fra 1976, som jeg købte dengang fra ny og nu har rundet de 340.000
km på.
Kan den bruges :))

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : K

Dato : 15-02-05 22:27

"Flemming Disc" <flemming_discNOdiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg en der har kørt lidt , det er godtnok ikke en Suzuki, men en Kawasaki
> 750 Twin fra 1976, som jeg købte dengang fra ny og nu har rundet de
> 340.000
> km på.

tekst hentet fra din profil på dk.fritidmotorcykel.dk :
[snip] Har kørt motorcykel siden 1976 og har rundet den 1/2 million km og
været til 200-300 træf.[/snip]

hehe ...ifølge din tekst, så er det blevet til mange km og træf, der kan
vist ikke have været tid til meget andet

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 12:40

"K" <k@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hehe ...ifølge din tekst, så er det blevet til mange km og træf, der kan
> vist ikke have været tid til meget andet

Jeg har da næsten altid haft et arbejde at passe + det løse
Men det er nu ikke så meget, ca. 17.000-18.000 km i snit om året, der er år
hvor jeg har rundet de 30.000 km.
Og vedr. træf er det kun ca 10 stk om året.
Men gennemsnittet på begge dele er desværre stærkt faldene (
De ca. 160.000 km , er kørt på BSA 650 Lightning, Suzuki TS 185, 3 X HD
1200, Ducati 900 S2, BMW R80 m/sidevogn og nu lidt Ducati Monster 800S ie

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 08:39

> [...]

> Jeg en der har kørt lidt , det er godtnok ikke en Suzuki, men en Kawasaki
> 750 Twin fra 1976, som jeg købte dengang fra ny og nu har rundet de

Det var da en sjat

Hvad er der lavet ved den/udskiftet undervejs, 3 x koblinger ! eller ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 12:48

Kawasaki

> Det var da en sjat
>
> Hvad er der lavet ved den/udskiftet undervejs, 3 x koblinger ! eller ?

Jeg har haft forskellige 3 motore til den, men den ene har kørt ca. 160.000
km og det eneste jeg skiftede var knastkæden. Gliderne og strammeren til
balancekæden og måske køre den endnu, den er blevet mont. på en anden cykel.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-02-05 22:04

> [...]
> km ?, kan dog huske at den har været på tale herinde et par gange, men kan
> altså ikke huske hvad/hvem/hvor, og så det er lidt svært at søge på.

Stup's XS1100 har rundet 300.000km, så vidt jeg er orienteret, kan det være
den?

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 08:44

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> Stup's XS1100 har rundet 300.000km, så vidt jeg er orienteret, kan det
> være
> den?

Højst sandsynligt ja, for det var en motor der mindede lidt om min,
havde såån lidt løs snak over frokost bordet i kantinen på arbejdet, men der
var ingen af kollegaerne der troede på mig, jeg mente også at den havde
rundet 300.000, og at den blev brugt stort set året rundt, er der nogen der
kan huske hvilke årgang cyklen er fra ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-02-05 17:01

> [...]
> var ingen af kollegaerne der troede på mig, jeg mente også at den havde
> rundet 300.000, og at den blev brugt stort set året rundt, er der nogen

Så er det nok Stup, han kører på den året rundt (og den ser ud derefter .
Jeg tror det er en årgang '81 eller '82, men jeg er ikke sikker.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 15-02-05 22:26

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> km ?, kan dog huske at den har været på tale herinde et par gange, men kan
> altså ikke huske hvad/hvem/hvor, og så det er lidt svært at søge på.

Suzuki!
Rolf Skøvløkke fra DMC har en GSX1100EF (den med elevator-visiret), der
har kørt et hav af Km's!

--
Armand.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 15-02-05 22:29

Det er da den der gale Nordmand med "svartrolf" eller wolf eller noget i den
stil
Den har vist rendt noget der ligner 520 000 Km (meget løst fra hukommelsen)
Det er/var en GS 1000 med kardan !
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 16:36

> Suzuki!
> Rolf Skøvløkke fra DMC har en GSX1100EF (den med elevator-visiret), der
> har kørt et hav af Km's!
>
> --
> Armand.

Ja jeg tror også det er rolf`s der er snak om den har ihvertfald før været
nævnt herinde
jeg kan desværre ikke lige huske km. antallet

Brian

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-02-05 16:50

"jeg kan desværre ikke lige huske km. antallet"

Mener han rundede 300kkm sidste sæson, og det er stadig den samme motor..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 16-02-05 19:03

Hej
jeg havde en artikel i med min bandit 600 fra 96, som er meget tæt på de
90000km,,,, kører staidig fint endnu..
mener der var en der også havde en honda vfr med rimelig mange km på
klokken??

Gid det snart var sol og tørt igen..
ses derude folkens

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-02-05 10:45

"Johan Vikkelsøe-Pedersen" <jv-p@dsa-net.dk> wrote in message
> [...]
> 90000km,,,, kører staidig fint endnu..
> mener der var en der også havde en honda vfr med rimelig mange km på

Ja, det er rigtigt.
Det var en englænder, der brugte den til budkørsel.
Den gik 440.000 miles (792.000 km) - da gik der en toppakning.
Så valgte han at sætte en anden motor i

Mvh.
Jack
www.vfr.dk