Billig kassevogn...?
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 23:46

Hej Folkens

Da jeg står for at skulle flytte til hovedstaden, skal jeg bruge en stor
kassevogn a´la Mercedes Sprinter (lang version).

Hvor lejer man billigst sådan en fra fredag den 25. februar til lørdag den
26. februar..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 00:03

F.eks. hos:
www.rentawreck.dk
www.lejetlig.dk

Mvh.
Dannie

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-02-05 07:18

Jan W. Nielsen wrote:
> Hej Folkens
>
> Da jeg står for at skulle flytte til hovedstaden, skal jeg bruge en
> stor kassevogn a´la Mercedes Sprinter (lang version).

Nu ved jeg ikke, hvor meget du skal flytte, men...
En lang Sprinter er dyrere at få over broen end en kort...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-02-05 09:52

> Nu ved jeg ikke, hvor meget du skal flytte, men...
> En lang Sprinter er dyrere at få over broen end en kort...

Jep - I know - men jeg tager billig.færgen over, da kilometerpengene ellers
er ret voldsomme.

(650 kms kørsel)

/Jan W Nielsen

Fra : anders majland

Dato : 15-02-05 12:22

> Jep - I know - men jeg tager billig.færgen over, da kilometerpengene
> ellers
> er ret voldsomme.

Men du skriver ikke hvorfra - Der er ikke nogen grund til at anbefale dig en
udlejer i Aalborg hvis du kører fra Århus... På ebeltoft er der ofte nogle
"store" kassevogne med der vist er ligt større end molsliniens officielle
højde, men de har flere cm frigang når de er læsset. Jeg kan ikke huske hvad
husfirmaet hedder, men de er tæt på loftet når 3 store mænd står ud ...

Men prøv lokale udlejere hvor du kommer fra istedet for de store kæder.

/A

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-02-05 17:33

> [...]
hvad
> husfirmaet hedder, men de er tæt på loftet når 3 store mænd står ud ...

Jeg rendte ind i god rabataftale via min arbejdsplads - og har derfor fået
rigtig stor kassevogn fra fredag til lørdag aften for 570 kroner - inklusive
240 km og fuld forsikring helt uden selvrisiko.

Så bliver det vist ikke billigere...

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-02-05 18:34

Jan W Nielsen wrote:
> Jeg rendte ind i god rabataftale via min arbejdsplads -

Og udleder så....

Hvor arbejder du egentlig pt.?

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 19:25

> Hvor arbejder du egentlig pt.?

Hmm..

Jeg vil helst ikke snakke om meget om netop dét - og derfor behøver du
heller ikke nævne det, hvis du gætter det..

....men det er samme sted, som jeg også arbejde for 1½ år siden...

/Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-02-05 19:46

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>...men det er samme sted, som jeg også arbejde for 1½ år siden...

Så var det måske dig på vej ned af en kælkebakke ?
--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-02-05 20:35

Jan W. Nielsen wrote:
> ...men det er samme sted, som jeg også arbejde for 1½ år siden...

Tiden går og klokken slår. Jeg synes bare, at du skiftede på et tidspunkt,
og jeg har aldrig fundet helt ud af til hvor. Jeg har en ide, men vi lader
det bare ligge... :-?

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 21:15

> Tiden går og klokken slår. Jeg synes bare, at du skiftede på et tidspunkt,
> og jeg har aldrig fundet helt ud af til hvor. Jeg har en ide, men vi lader
> det bare ligge... :-?

Det er rigtigt - jeg har været i en stilling lidt mere end det seneste år -
men denne stilling har jeg aldrig fortalt om herinde. Den er på en måde
relateret en smule til gruppens indhold, og jeg har derfor - som privat -
ikke villet fremstå i forbindelse med den stilling.

I dag er jeg tilbage i næsten samme stilling, som jeg den jeg for 1½ år
siden forlod til fordel til ovenstående...men den vil jeg også helst holde
for mig selv..

(Du husker det formentlig godt)

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard