2 Fast 2 Furious Baghdad
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 14:31

Der er jo som at se mig i bimmeren )

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=34

/Juel

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-02-05 14:38

Juel wrote:
> Der er jo som at se mig i bimmeren )
>
> http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=34

"Nåe, hvor langt kørte du så på dit sidste sæt dæk" - "Åhh, jeg tror
sørme de holdt hele 3km"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-02-05 16:00

Juel wrote:
> Der er jo som at se mig i bimmeren )
>
> http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=34

Prøv at tjekke det klip jeg postede i d.b.m i sidste uge, under emnet "Allah
være med jer"
Det er fra samme skuffe, men det er bare alle dem som ikke magter det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-02-05 18:07

> Prøv at tjekke det klip jeg postede i d.b.m i sidste uge, under emnet
"Allah
> være med jer"
> Det er fra samme skuffe, men det er bare alle dem som ikke magter det

Kan du ikke poste dem igen, en kan ikke se dem!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-02-05 18:28

Stefan Jacobsen wrote:

> Kan du ikke poste dem igen, en kan ikke se dem!

Den er lige nu på vej op i d.b.m igen.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-02-05 19:44

TAXI

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-02-05 20:05

> Den er lige nu på vej op i d.b.m igen.

JAMMEN i guder bilerne må være billige dernede!

Stef

Fra : Peter Sindrup

Dato : 14-02-05 16:33

> http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=34

Man kan ikke ligefrem påstå at sikkerheden er i højsædet!

P-)

Fra : Aard

Dato : 14-02-05 20:47

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in news:4210a80d$0$29281$14726298
@news.sunsite.dk:

> Der er jo som at se mig i bimmeren )
>
> http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=34

Damn !
Men en ting slog mig.....de vælger biler efter farven på deres kjortel ???

/Aard

*** 2000 Peugeot 306 2.0 HDI ***