Danmark Rundt
Fra : Kresten

Dato : 11-02-05 22:21

Hej

Er der ikke ikke en kapsejlads der hedder Danmark Rundt?

Mvh Kresten Buch

Fra : Søren

Dato : 12-02-05 07:51

"Kresten" <krestenbuch@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der ikke ikke en kapsejlads der hedder Danmark Rundt?
>
> Mvh Kresten Buch

Hvis du tager dit landkort, så ses det vist tydeligt at
Danmark ikke er helt nem at sejle rundt om.
--
Venlig hilsen Søren

Fra : Claus Bjerre

Dato : 11-02-05 23:11

"Kresten" <krestenbuch@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der ikke ikke en kapsejlads der hedder Danmark Rundt?
>
> Mvh Kresten Buch

jo se
http://kdy.dk/show-art.php?id=172

Claus Bjerre

Fra : Claus Bjerre

Dato : 11-02-05 23:22

> jo se
> http://kdy.dk/show-art.php?id=172
>
> Claus Bjerre

og

http://www.sailingteam.dk/nokia/nyheder/danmark%20rundt.htm

Fra : Kresten

Dato : 12-02-05 08:14

Tak skal i ha. Jeg tænkte nu mere på om der fantes noget officielt ala
sjælland rundt, men jeg har ikke kunne finde noget.

Mvh Kresten

Fra : Sverre Stokke

Dato : 12-02-05 16:24

krestenbuch@mail.dk (Kresten) den 12. februar 2005 kl. 08:13 +0100 skrev:
>Tak skal i ha. Jeg tænkte nu mere på om der fantes noget officielt ala
>sjælland rundt, men jeg har ikke kunne finde noget.

Sjælland Rundt er vel ikke mere officel end de to konkurrerende Fyn Rundt
og Sjælland Rundt på Indersiden

Hilsen Sverre.